לדלג לתוכן

משתמש:Tchcabhmk

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

טיקטוק(מיוזיקלי) TikTok, הידוע גם בשם Douyin (סינית: 抖 音 短 视频; פינין: Dǒuyīn duǎnshìpín, פשוטו כמשמעו "וידאו קצר vibrato") בסין, הוא יישום מדיה חברתית ליצירת ושיתוף קטעי וידאו, כמו גם שידור חי. שהושקה בספטמבר 2016 על ידי ByteDance, היא פלטפורמת וידאו קצרים מובילה באסיה, והיא התרחבה לחלקים אחרים של העולם, והפכה לאחת האפליקציות הצומחות במהירות הרבה ביותר עם קהילה גדולה במספר מדינות למוסיקה קצרה


מפתחים) Byte שיחרור ראשוני ספטמבר 2016; לפני 2 שנים גרסה יציבה 8.6.0 / 29 בספטמבר 2018 מערכת הפעלה iOS, Android גודל 212.1 MB [1] אפשר להשיג ב 34 שפות [2] רשימת השפות אנגלית, צרפתית, גרמנית, גוג'ראטית, הינדית, אינדונזית, איטלקית, יפנית, ג'אוואנית, קנאדה, קוריאנית, מלאית, מליאלאם, מאראתי, אוריאה, פולנית, פורטוגזית, פנג'אבית, רוסית, סינית פשוטה, ספרדית , שוודית, טגלוג, טמילית, טלוגו, תאילנדית, סינית מסורתית, טורקית, אוקראינית, ויאטנמית הקלד שיתוף וידאו רישיון תוכנה חופשית אתר אינטרנט www.tiktok.com (אנגלית) www.douyin.com (סינית) כדי לאפשר למשתמשים ליצור מוסיקה, מחול, קומדיה, משחק, שפתיים וסוגים אחרים של סרטונים קצרים תוך 15 שניות, האפליקציה השיגה יותר מ -500 מיליון משתמשים גלובליים ב -150 מדינות.

היסטוריה

Douyin הושק על ידי ByteDance בסין בספטמבר 2016, ו ממותגים כמו TikTok עבור השוק הבינלאומי כאשר הוא החל להתרחב לתוך אינדונזיה בספטמבר 2017. ב -23 בינואר 2018, אפליקציית TikTok מדורגת במקום הראשון בין הורדות אפליקציות לנייד בחינם בחנויות האפליקציות בתאילנד. בחודש פברואר 2018, TikTok השיקה שותפות עם שמיים מודרניים למונטיזציה מוסיקה.

התמזגות עם music.ly מאמר ראשי: מוסיקלי ב -9 בנובמבר 2017, חברת האם של טיקטוק, ByteDance, הוציאה עד ל -1 מיליארד דולר לרכישת Music.ly, חברת סטארט-אפ שבסיסה בשנחאי עם משרד בסנטה מוניקה, קליפורניה, בעלת פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית המכוונת לשוק העשרה בארה"ב. במבט קדימה על מינוף בסיס המשתמשים הצעיר של פלטפורמת הפלטפורמה הדיגיטלית בארה"ב, טיקטוק התמזגה עם music.ly ב -2 באוגוסט 2018 כדי ליצור קהילת וידאו גדולה יותר, כאשר חשבונות קיימים ונתונים מאוחדים באפליקציה אחת, תוך שמירה על הכותרת TikTok.


תביעות Tencent הצמיחה המהירה של TikTok נתפסה כאיימה על הדומיננטיות של טנסנט בתקשורת החברתית ובבידור המקוון, והפלטפורמה WeChat של טנסנט הואשמה בחסימת סרטי TikTok באפריל 2018 תבע טיקטוק את טנסנט והאשים אותו בהפצת מידע מזויף ופוגע על פלטפורמת הוויצ'ט שלו, בדרישה פיצויים של מיליון יואן ופיצוי. ביוני 2018 הגיש טנסנט תביעה נגד טוטיו וטיקטוק בבית משפט בבייג'ינג, בטענה כי הם השמיצו את טנסנט שוב ​​ושוב בחדשות שליליות ופגעו במוניטין שלו, וביקשו סכום נומינלי של 1 יואן בפיצוי והתנצלות פומבית. בתגובה, Toutiao הגיש תלונה למחרת היום נגד טנסנט לכאורה תחרות לא הוגנת וביקש יואן 90 מיליון הפסדים כלכליים.

בלוק אינדונזית אינדונזיה חסמה באופן זמני את יישום TikTok ב -3 ביולי 2018, תוך דאגה ציבורית לתכנים בלתי חוקיים כגון פורנוגרפיה וחילול הקודש. האפליקציה בוטלה כעבור שבוע לאחר ביצוע שינויים שונים, כולל הסרת תוכן שלילי, פתיחת משרד קישור ממשלתי, יישום הגבלות גיל ומנגנוני אבטחה.

המקור במקור הרעיון של ״טיקטוק״ נוצר על ידי אביב גרינברג אך הוא מכר אותו תמורת 100 מיליון דולר.