משתמש:Theassassin2014/ששת המרושעים (סרט)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:סרט

פרמטרים [ במאי, תסריטאי ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

פרמטרים ריקים [ עורך, צלם, מפיק ] לא מופיעים בהגדרת התבנית

ששת המרושעים
The Sinister Six
מבוסס על ששת המרושעים
שחקנים ראשיים דיין דיהן
פול ג'יאמטי
הקרנת בכורה 11 בנובמבר 2016
סרט קודם ספיידרמן המופלא 2 (2014)
סרט הבא ונום קרנג' (2017)
החתולה השחורה (2017)
ספיידרמן המופלא 3 (2018)

ששת המרושעים (באנגלית : The Sinister Six) הינו סרט שעתיד לצאת ב-2016 , סרט זה יהווה סרט ספין אוף לסדרת הסרטים ספיידרמן המופלא של מארק ווב , שמבוססת על הקבוצה ששת המרושעים מהקומיקס בביומו של דרו גודרד.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עלילת הסרט תתמקד בהקמת הקבוצה וככל הנראה בכל חבר וחבר בקבוצה (שחלקם כבר הופיעו בספיידרמן המופלא 2) ובלחימתו בספיידרמן ולבסוף להילחם בספיידרמן יחד בפעם הראשונה ולנסות להביס אותו אך מי שמושך בחוטים הוא גוסטב פיירס שיש לו עבר עם משפחת פארקר , מתחיל לסגור מעגלים ולשים סוף לחייו של ספיידרמן כאשר הוא יוצר את המשימה הראשונה לקבוצה שהחליט לקרוא לה "ששת המרושעים" שהיא : להרוג את ספיידרמן.

צוות שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כבר לאחר צאתו של ספיידרמן המופלא 2 מארק ווב אמר שיצא כבר ספין-אוף על הקבוצה אבל כבר מתחילים לעבוד עם הסרט כאשר נקבע צוות השחקנים לסרט אין שום מידע בינתיים אך יהיה עוד בהמשך , בספטמבר 2014 מרטון קסוקס אמר שיחזור לגלם את דוקטור קפקא בסרט.

המשכים[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר סרט יצאו עוד שניים על ונום וקרנג' וגם על החתולה השחורה בשנת 2017 ואז יצא ספיידרמן המופלא 3 ב-2018. תאריך הסרט הרביעי אינו ידוע לאחר שדחו את הסרט השלישי לשנה שבה היה אמור לצאת הסרט.