משתמש:Thor12457/איירון פיסט עונה 2

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

איירון פיסט עונה 2 (באנגלית: marvel's iron fist: season 2) היא סדרה של מארוול המבוססת על עלילות העלילה של איירון פיסט (סדרת טלוויזיה) ומתרחשת בין העונה הראשונה של איירון פיסט לבין הסדרה "המגנים". שידור הסדרה החל ב7 בספטמבר 2018 ושודר ברשת netflix

מבוסס על איירון פיסט עונה 2
סוגה פעולה, הרפתקאות, אמנויות לחימה, גיבורי- על
שחקנים פין ג'ונס, ג'סיקה הנוויק, ג'סיקה סטרופ,סשה דוואן,אליס איב,סיימון מיסיק,טום פלפרי
ארץ מקור ארצות הברית
שפות אנגלית
חברת הפקה marvel television

אולפניABC

מספר עונה 2
מספר פרקים 10
תוכניות מקור איירון פיסט (סדרת טלוויזיה), לוק קייג' (סדרת טלוויזיה), המגנים (סדרת טלוויזיה)
הפצה netflix
שחרור 7 בספטמבר, 2018

תקציר העלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר מאורעות המגנים (סדרת טלוויזיה), דני מגן על העיר ניו יורק. ג'סיקה הנוויק, טום פלפרי, ג'סיקה סטרופ וסשה דוואן חוזרים לככב כדמויותיהם מהעונה הקודמת, כקולין וינג, וארלד מיצ'ם, ג'וי מיצ'ם ונחש הפלדהאליס איב. העונה החלה בצילומים ביולי 2017, בעיר ניו יורק, והמשיכו עד מאי 2018.

העונה שוחררה ב-7 בספטמבר 2018, ומכילה 10 פרקים. העונה קיבלה ביקורות מגוונות מהצופים, ונחשבה כהצלחה גדולה יותר מהעונה הקודמת. נטפליקס ביטלה את המשך הסדרה ב12 באוקטובר 2018.


שחקנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

*פין ג'ונס- דניאל ''דני'' רנד/איירון פיסט , מיליארדר שבמהלך ילדותו איבד את הוריו מהתרסקות מטוס מעל הרי ההימלאיה וניצל ע''י נזירים שלקחו אותו למנזר ק'אן- לאן. אומן בידי הנזירים וקיבל את כוחות האיירון פיסט. חזר לאחר 15 שנה לעיר ניו יורק כדי לחקור את מות הוריו. בן זוגה של קולין וינג וגר איתה. נלחמים במהלך העונה השנייה בארגון הטיגריסים.

  • ג'סיקה הנוויק- קולין וינג, בת זוגו של דני. עוברים לגור יחד ונלחמים יחד בארגון היד ובארגון הטיגריסים.
  • טום פלפרי- וארד מיצ'ם, חבר ילדות של דני ואחיה של ג'וי. לאחר אירועי איירון פיסט (סדרת טלוויזיה) מנסה לשקם את יחסיו עם אחותו. מנכ''ל חברת רנד.
  • ג'סיקה סטרופ- ג'וי מיצ'ם- חברת ילדות של דני ואחותו של וארד. כועסת על דני ווארד לאחר מאורעות העונה הקודמת על כך שלא משתפים אותה בהחלטות שלהם ומאשימה את דני בבעיות שקרו לה מאז שחזר לניו יורק.
  • סשה דוואן-- נחש הפלדה/ דאבוס ,בנו של ליי- קונג וחברו של דני. הוא ודני מסתכסכים כאשר דני מסרב לחזור לק'אן- לאן , והוא מאשים את דני בגניבת זהות האיירון פיסט ממנו.
  • אליס איב- מרי, נשכרת בידי דאבוס וג'וי על מנת לעקוב אחרי דני לטובת תוכניתם של ג'וי ודאבוס. מעמידה פנים שהיא מחבבת את דני כדי שלא יחשוד בה.