משתמש:Tomer1011/מת'יו דדאריו

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מת'יו דדאריו. נולד- 1 באוקטובר 1987 (גיל- 30) . קריירה- שחקן . שנות פעילות- 2012-הווה

מתיו קווינסי דדאריו (נולד ב1 באוקטובר 1987) הוא שחקן אמריקאי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידו כאלק לייטוד בסדרת הטלוויזיה של נטפליקס Shadowhunters (או בתרגום חופשי- ציידי הצללים) הוא אחיה של השחקנית אלכסנדרה דדאריו.


חיים מוקדמים- דדאריו נולד וגדל בניו יורק, בנו של כריסטינה, עורכת דין, וריצ'רד דדאריו, התובע לשעבר ראש ה-NYPD. אחותו הגדולה היא השחקנית אלכסנדרה דדאריו יש לו גם אחות צעירה בשם קתרין דדאריו. הסבא של אבא של דדאריו היה אמיליו ק. דדאריו, נציג דמוקרטי בבית הנבחרים של ארצות הברית על מדינת קונטיקט משנת 1959 עד 1971. הוא ממוצא איטלקי, אירי, הונגרי ואנגלי. דדאריו למד בבית הספר קולגייט, לפני שלמד עסקים באוניברסיטת אינדיאנה בלומינגטון, שממנו הוא סיים בשנת 2010.


קריירה- דדאריו עשה את הסרט הראשון שלו בתור אהרון בסרט Breathe In, בבימויו של דרייק דורמוס. [5] באותה שנה, היה לו תפקיד תומך בתור צ'אנינג ב Vince Vaughn-led comedy film Delivery Man, בבימויו של קן סקוט. בשנת 2015, הוא כיכב בתור גבריאל ב teen comedy-drama Naomi and Ely's No Kiss List. בחודש מאי 2015, הוא הודיע ​​כי הוא ישחק את אלק לייטוד (Alec Lightwood) בסדרת הפנטזיה Shadowhunters (ציידי הצללים), המבוסס על סדרת הספרים של קסנדרה קלייר. הסדרה עלתה לאוויר ב -12 בינואר 2016, [6] והיא נמצאת כעת בשידור עונה 3. [7] גם ב -2016 הוא כיכב בסרטו המחודש של אלי רוט, "קדחת הבקתה", בבימויו של טרוויס ז. [8]