משתמש:Tonycaster/דלתא אתגרים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דלתא אתגרים הינה חברה ישראלית לספורט אתגרי. החברה מתעסקת לרוב עם נוער בסיכון אך מתפנה גם לאירועים רגילים. החברה נוסדה בשנת 1996 ונמכרה לבעליה כיום בשנת 2002 ומאז פועלת סדיר. את החברה מנהלים שניים יוצאי יחידה מובחרת בצה"ל. כיום החברה מדורגת מספר 4 בארץ.


שנותיה הראשונות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 1996 החל בפרוייקט הקמה אדם ששמו אינו ידוע. הוא הקים את החברה במו ידיו אך היא לא ראתה הצלחה גדולה. בשנת 1998 החברה יכלה לעלות בדרגה אך הדבר נחטף ממנה בשניה האחרונה.

מכירת החברה[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת 2002 נמכרה החברה ליוצא היחידה המובחרת (ולאחר כמה שנים גם לחברו) ומאז נסקה בצורה מדהימה. את שנותיה הראשונות העבירה בהדרכה ברוב בתי הספר בארץ ומשכה מספר גדול של נוער בסיכון שהתרכזו בפעולה אתגרית במקום מעשי עבריינות.

שיאה של החברה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שיאה של החברה היה בשנת 2008 כאשר עשתה החברה אירוע לחברה בעלת שם גדול בארץ. האירוע היה משמעותי וגדול, אך באותו אירוע נהרג אחד מהשותפים בנפילה לאחד הבורות ומשם החלה צניחתה של החברה.


שקיעת החברה ועלייתה מחדש[עריכת קוד מקור | עריכה]

מאז מותו של השותף באותו אירוע חלה ירידה משמעותית בהחזקת החברה ומפה גם ליעילותה. החברה הייתה על סף סגירה וכיום מנוהלת בצורה צדדית על ידי השותף שנשאר. החברה בעלת מוניטין גבוה אך מעדיפה להישאר בצללים. שמועות אומרות שאולי תחזור החברה להשיק אירועים ולהדריך נוער בסיכון בבתי ספר כבעבר, אך לדבר זה אין סימוכין.