משתמש:Udic555/ראובן גור אריה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ראובן גור אריה (יליד 20.05.69, נשוי ואב ל-7) הוא סגן ראש המועצה האזורית שומרון, ומחזיק תיקי החינוך, הביטחון והקרקעות במועצה. בנוסף, מכהן גור אריה כחבר בהנהלת מתנ"ס שומרון, כחבר דירקטריון פארק שח"ק בע"מ, כחבר דירקטריון פארק תעשיות בראון בע"מ וכמרכז אזור התעשייה עלי זהב. עד להתנתקות כיהן גם כחבר מזכירות (ממונה) בישוב שא נור. מתגורר מזה כ-17 שנה בישוב רבבה.

ילדות:

גור אריה נולד בפתח תקווה לאב חילוני ולאם דתייה. לאחר שסיים את לימודיו היסודיים בבית הספר נצח ישראל בנים, למד בחטיבה ובתיכון בישיבת "מעלה", שהוקמה אז כצורך של תלמידי פ"ת בישיבה ללא פנימייה.

שירות צבאי:

גור אריה התגייס תחילה לחטיבת גבעתי, אולם בעקבות בעיות שמיעה ופציעה שעבר התגלגל למפקדת חימוש ראשי.

השכלה:

גור אריה הינו בוגר בית הספר להנדסאים של אוניברסיטת ת"א (מגמת תעשייה וניהול, התמחות בניתוח מערכות). כמו כן סיים לימודי עיצוב גרפי באוניברסיטת שיקאגו, ואף קורס דירקטורים וקורס מחזיקי תיקי נוער ברשויות.

תעסוקה:

כיום משמש גור אריה כמנכ"ל של אולפנת צביה ביישוב רבבה. עד שנת 2009 כיהן גם כמנכ"ל (בהתנדבות) של מדרשת טל מנשה. בעבר שימש כמנהל פרויקטים ברשת צביה ונעם, כמנכ"ל חברת אמונים – מלח הארץ וכמורה בישיבה הטכנולוגית כפר אברהם. משנת 1994 ועד ל-1998 היה יועץ אסטרטגי ותקשורת לקמפיין הבחירות של המפד"ל (יחדיו) באוניברסיטת בר אילן, ובשנת 1996 אף הוביל את קמפיין הבחירות של צעירי המפד"ל לקראת הבחירות הארציות לכנסת. בעל משרד פרסום משנת 1991, בעל רישיון תיווך ויזם של פרוייקטים נדל"נים וגאולת קרקעות.

מפעלים:

גור אריה נחשב כבעל סמכה בתחום התקשורת הדתית והחילונית וכבולדזר שאינו מפחד להתמודד עם קשיים. במשך שנים קיבל על עצמו פרויקטי נדל"ן תקועים והצליח למכור את הקושי כיתרון. דוגמה לכך היתה פרוייקט במושב תקומה, אשר סומן כתקוע במשך קרוב ל–15 שנה וכיום מאוכלס עד תומו בבתים בנויים.

בשנת 2007 החליט גור אריה להקים מבנה קבע לאולפנה ברבבה. תחילה עמדה האולפנה ללא מעמד מוגדר במשרד החינוך, אולם תוך גילוי עקשנות ובניית תוכניות אדריכליות הצליח גור אריה לשכנע את הנהלת רשת צביה ואת משרד החינוך (יחד עם המועצה האזורית שומרון) לבנות את מבנה הקבע. בשנת 2010 הסתימה בניית שלבים א' ו-ב' של האולפנה, ובימים אלה החלה בניית שלב ג'.

לצד עבודתו היה גור אריה פעיל מאוד בנושא גאולת קרקע ושמירת אדמות המדינה במרכז השומרון. בתחום הנוער המנותק פעל למען הוספת תקנים ותקציב לפעולתם. במשך 3 שנים שימש כחבר בוועד הישוב שא נור (ועד ממונה מטעם משרד הפנים), ולאחרונה היה ממובילי בחירתו של עו"ד דורון ברזילי לראשות לשכת עוה"ד.

תפקידים ציבוריים נוספים:

  • חבר הנהלת ומזכירות "אמנה"
  • חבר מליאת מועצה אזורית שומרון מטעם הישוב רבבה
  • יו"ר ועדת ישובים עד 2007
  • מ"מ יו"ר ועדת מכרזים במועצה האיזורית שומרון
  • חבר הנהלת מתנ"ס שומרון

קישורים:

דף אישי אתר המועצה האיזורית שומרון (http://www.shomron.org.il/Index.asp?CategoryID=989)