לדלג לתוכן

משתמש:WOWOP20268/SCP-1,315

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

כיתת אובייקט: כספת

נהלי בלימה מיוחדים: SCP-1,315 נשמרים באחסון מאובטח באתר 15. זה מאוחסן בתוך קטן בטוח בשטח, הקוד שניתן לבקש באמצעות בקשה בכתב מד"ר █████. כSCP-1,315 לא יפגינו כל תופעות חריגות, אלא אם כן אינטראקציה ישירות עם, אין בלימה נוספת היא הכרחית.

תיאור: פריט SCP-1,315 הוא מה שנראה מחסנית משחק וידאו 5.5 x 4.1 אינץ 'סטנדרטית, לשימוש עם הגרסה הצפון האמריקנית של קונסולת מערכת בידור של נינטנדו (הידוע גם בשם "נס").המחסנית מיוצרת מפלסטיק אפור, והוא ללא תווית. על פי מדריך לפעולה ארוז עם המחסנית, המשחק זכאי אתגר האימה מפחיד של הפרופסור ע'ול ומלווה בקריאת כתוביות "משחק פעולה גבוה הימור מציאותי עבור 1 עד 2 שחקנים". אשר המחסנית משמשת במערכת בידור של נינטנדו, מופיע מסך שחור, המכיל דבר מלבד תפריט פשוט עם האופציה לשחקן יחיד או במצב שני שחקנים. לחיצה על לחצן התחל באחת מהאפשרויות מתקדמות למסך אחר, שבו המשחק מבקש לאשר אם האנשים מחזיקים כיום את בקר המשחק (ים) הם אלה שרוצים לשחק את המשחק. אם "לא" האפשרות נבחרת, המשחק יהיה לחזור לתפריט בחר המצב.בחירה "כן" ומבקש את המשחק לצפצף בקול רם ולאחר מכן יציג את המסך אדום ריק. שום דבר לא יקרה יותר על המסך לאחר נקודה זו. בשלב זה, "המשחק" יתחיל, והשחקן (ים) של המשחק יהיה כפוף לשורה של "אתגרים" נוראים יותר ויותר שבאו לידי ביטוי, ככל הנראה, בעולם הפיזי. בעוד שחקנים ידווחו נרדפו על ידי מפלצות מתוך המשחק, כך נראה, למיטב ידיעתה של הקרן, שהאלמנטים האלה של "משחק" הם רק גלויים לשחקן (ים), ולא קיימים עבור אנשים אחרים ש במקרה באותו האזור. "האתגרים" כרוכים שחקנים שנמלטו מאו מאבק ביצורים עוינים על סדרה של רמות. בכל פעם "אתגר" הוא ניצח, המשחק תודיע השחקן של המטרה לבאה, ולאחר מכן את המשחק ימשיך. תביעות במדריך של המשחק "הכיף לעולם לא נגמר" ולא מציין כמה "אתגרים" יש להשלים כדי לנצח את המשחק (אם ניתן זכה בו), אם כי אנשי D-Class ששיחקו את המשחק עד כה הצליחו להגיע רמה 33. ברגע ש" המשחק "החל, זה לא יכול להיות הופסק עד השחקן (ים) או לנצח או יובסו. הפיכת מערכת בידור של נינטנדו את פשוט הופך את השחקן (ים) יכול לקבל רמזים מהמשחק, ועוזב את האזור שבו המשחק הוא להגדיר בפשטות פיזית גורמת לתופעות שבאו לידי ביטוי על ידי משחק לעקוב השחקן (ים) במקום אחר. מי משחק את המשחק לגדול בהדרגה יותר במצוקה כ" האתגרים "ימשיכו, עד שהם מדווחים כי המשחק הפך" קשה מדי "עבורם, והם נתפסו על ידי האויבים בתוך המשחק, אשר מבקש את המשחק עד סופו והשחקן (ים) להיעלם. לא ידוע כרגע שבו השחקן (ים) לקח על לאבד את המשחק. חומרים נוספים

המבחן התחבר 1,315-1 נראה כי התוכן של המשחק הוא סטטי, ולא משנים על playings שלאחר מכן. שחקנים שונים דיווחו אירועים דומים המתרחשים ברמות מסוימות, אם כי יש אכן מופיע להיות חלק אלמנט של אקראית, כחלק משינוי קל נצפה.



קטע מתוך ידני מבצע כלול עם מחסנית SCP-1,315 על התאוששות


המבחן התחבר 1315-1

המבחן התחבר 1315-2 מספר בדיקות שנערכו עם SCP-1,315 בניסיון לקבוע את המקורות והיקף נכסיה החריגים

המבחן התחבר 1315-2

היסטוריה: SCP-1,315 שהתאוששו מחנות מחשב ומשחקי וידאו ב█████████, ███ על 1986/11/04, לאחר עובד של החנות אמר ניסתה לשרוף את ההקמה מטה במאמץ להרוס SCP-1315, שבו הוא וחבר השתמשו במורד תקופה כמה ימים לפני. אמר עובד נעצר על ידי המשטרה ו█████████ הוחזק במעצר. למרות אלה על חובת דיווח שהוא לא שוחרר מתאו, שהוא כביכול נעלם, ועדיין חסר, כשל ██ / ██ / 20██. עובדים אחרים של חנות משחקי וידאו רואיינו, למרות שזה כבר נקבע כי אף אחד מהם לא הכיל שום ידע של SCP-1,315 או מקורותיה.