לדלג לתוכן

משתמש:WRESTLINGISRAEL/יובל גולדשמיט

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

יובל גולדשמיט -מתאבק ישראלי

גובה: 1.83 ס"מ

משקל: 78 ק"ג

סגנון היאבקות : אתלטי - היי פליינג

ערך זה עוסק במתאבק הישראלי יובל גולדשמיט המתאבק כיום תחת ארגון ה IWL -ליגת ההיאבקות הישראלית. יובל גולדשמיט הוא כיום ההיי פלייר (סגנון היאבקות) הכי טוב בישראל זאת בגלל יכולותיו לבצע מהלכים אוויריים מרהיבים שאף אחד אחר בארץ לא עושה.


כאן יופיע תוכן הערך. ניתן לחלק זאת באמצעות כותרות כדלהלן.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

יובל גולדשמיט החל את דרכו כמתאבק בשנת 2015 כשהחל להתאמן באקדמיית ההיאבקות של ליגת ההיאבקות הישראלית הIWL. יובל ערך את קרב הבכורה שלו במופע האקדמיה הראשון של הליגה ב18.01.2016 מול טל בר און . לאחר קרב קשוח בו טל התעלל ביובל הצליח לבסוף יובל לנצח את טל . קרב זה זכור כקרב הטוב של הערב בעיני רבים.

את הקרב שני שלו ערך יובל במופע האקדמיה ה2 של הליגה בו פגש יובל את המתאמן החדש זיו קרויטרו - לאחר שיובל הפך את עורו על זיו והלם בו עם מהלכים קשוחים הצליח זיו להשיג את ניצחונו על יובל.

הקרב הבא בו השתתף גולדשמיט הוא בקרב הרויאל ראמבל של הליגה במופע ה12 בוא יובל נכנס שלישי והועף ע"י קרונוס .

במופע ה13 של הליגה יובל נבחר ע"י הליגה להיות השותף של הדר הורביץ בקרב זוגות מול בן "האייסמן " רוזין וגיא שקד - הקרב נגמר לאחר שגיא שקד נתן ליובל מעיטה מתחת לחגורה ובכך גנב את הנצחון.

במופע ה14 של ליגת ההיאבקות הישראלית פגש יובל את הנמר הלבן המלווה ע"י סייקו D , יובל הראה יכולות מרשימות והפגין יכולות אוויריות יוצאות דופן אך זה לא עזר לו לנצח לאחר שסייקו D הפריע בקרב ובכך אפשר לנמר הלבן לגנוב את הנצחון מיובל.

במופע האקדמיה ה3 של הליגה התאבק יובל מול אהרון גינדי מתאבק האקדמיה. לאחר קרב קשוח בין השניים ניצח אהרון את יובל.

במופע ה15 של ליגת ההיאבקות הישראלית התמודד יובל מול המתאבק ריקסון רואס , בקרב בו שני המשתתפים הפגינו יכולות לבסוף ריקסון יצא עם ידו על העליונה . לאחר הקרב החמיא ריקסון ליובל על שנתן לו קרב קשוח ואמר שיובל גולדשמיט הוא העתיד של היאבקות ישראלית.

במופע ה16 של הליגה יפגוש יובל את ה"אייסמן" בשנית . המופע יתקיים ב- 8 באוקטובר 2017 באום מבוזה שבפתח תקווה.

ראו גם

לקריאה נוספת[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • שם סופר, שם ספר, שם הוצאה, תאריך הוצאה

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]