משתמש:WikiJunkie/ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/ויקיפדיה מדוברת/הנחיות לבחירת ערכים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה נמצא בתהליך עבודה מתמשך.
הדף פתוח לעריכה.
אתם מוזמנים לבצע עריכה לשונית, ויקיזציה וסגנון לפסקאות שנכתבו, וכמו כן לעזור להרחיב ולהשלים את הדף.
דף זה נמצא בתהליך עבודה מתמשך.
הדף פתוח לעריכה.
אתם מוזמנים לבצע עריכה לשונית, ויקיזציה וסגנון לפסקאות שנכתבו, וכמו כן לעזור להרחיב ולהשלים את הדף. עריכה - שיחה

אתה רשים ליצור קובץ אודיו של כל ערך שתרצו בוויקיפדיה העברית (או רק של חלק מסוים מתוך ערך מסוים, למרות שעדיף שתיצרו הקלטה של ערכים שלמים כמובן), אף על פי כן, היינו מאוד מעדיפים לו הייתם מתחילים מליצור הקלטה של אחד מהערכים הנמצאים בקישורים הבאים:

לפני שאתם בוחרים בערך, אנא קראו את עצות הבאות:

  1. ההקלטות צריכות להיות רק של גרסה אחת מסוימת של הערך, כאשר עליכם לציין מה הגרסה כאשר הנכם מעלים את ההקלטה. לפני שהנכם מתחילים לייצר את ההקלטה, אנא הקפידו לעבור על הערך בקפידה ולבצע תיקוני הגהה במידה ויש צורך בכך. כמו כן, כדאי גם לשקול לערוך את הערכים כך שיהפכו להיות קלים יותר לקריאה, לפצל משפטים ארוכים, לדוגמה. בכל מקרה, הימנעו מלהגיע למצב בו תתחילו להקליט את הערך, ואז תאלצו לחדול על מנת לתקן פסקה או פסקאות בעיתיים - מה שיוביל לכך שההקלטה למעשה תהיה שעטנז של גרסאות שונות של הערך.
  2. ערך הנמצא בלב מחלוקת או שעובר באותה העת עדכון משמעותי עשוי לרוב להיות מועמד לא טוב לגרסה מוקלטת. מסיבה זו, הערכים המומלצים הינם מועמדים מצוינים לגרסאות מוקלטות, שכן לרוב הם אינם נערכים בתדירות כה רבה כמו ערכים מומלצים אשר בדרך כלל אינם נערכים בתדירות כה רבה כמו ערכים אחרים.