לדלג לתוכן

משתמש:Wyotam

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

יותם ויסברג

נולד בתאריך ה 21.04.1990 בבית החולים בילינסון בפ"ת שכיום שונה שמו למרכז רפואי רבין. התחיל את חיו בדירה דלה בשכונת "קיראון" בישוב קרית - אונו. בחודשו הראשון לחיו גובס ברגליו כאשר היו עקומות וגילו דורבן בסחוס רגלו. לאחר 18 ניתוחים קשים שעבר באירופה אצל הרופאים המובחרים בעולם (אחד מהם הוא אמיר טרן שהגדיל לו את האגודל בסיליקון). לאחר שהתגבר על הניתוחים ורגלו חזרה להיות כרגיל (לא עקומות כמו של דן) התחיל הוא הבשיעורי אתלטיקה אצל אבי דנינו, לאחר מספר שנים בגיל 5 נסע לתחרות הראשונה שלו במינכן אצל הנאצים, בתחרות הוא הגיע מקום שני אבל לקחו לו את המדליה. לאחר שגר בקיראון עבר הוא לישוב פרדס חנה ששם גר ליד לול תרנגולות גסות שדאגו לצווח ביום ובליל. יותם שיקשק כל לילה שמא יחטוף הוא את מחלת שפעת העופות אך לאחר בדיקה מקיפה אצל דוקטור אולצ'ובסקי לא מצאו בו כלום. לאחר מכן עבר הוא למושבה בנימינה ברחוב הכרמל פינת הזית 21. כל זאת לא הספיק כאשר לאחר מכן עבר לביתו באיזור מסילת הרכבת של בנימינה, בגיל 8 עלה על המסילה אך המאבטח הרוסי, גרגורי שלאחר כמה שנים עבר להיות מנקה באורט הציל אותו ממוות בטוח! את לימודיו התחיל בבית ספר אשכולות בנימינה, שאותו ניהלה גילה לישצינקר, האישה בעלת ריח הפה הטוב בעולם, לאחר שסיים כיתה ו' בהצטיינות לאחר שפיצץ את אב הבית אמיתי שמעון. את לימודיו בחטיבה עשה בבי"ס אורט השומרון, בנימינה, בכיתה ח' התחילה האימפרייה ח'-6 שנמשכה לט-6 לאחר מכן עבר יותם לי-6 לכיתה די רקובה, וחסרת חן וחדווה, הוא התחבב על מורתו האהובה אליס ולאחר מכן ניסה לקפוץ מחלון השירותים לאחר שהגובה היה 5.10 למרות שחשב יותם כי היה 1.10 לאחר נעילתו בשירותים הפך לקלסטרופוב. דאג להשאיר מזכרת בבית הספר כאשר השאיר "אוצר" בדלתו של רכז השכבה!

בגיל 23 לאחר ששוחרר מסיירת המטכ"ל(לוחם מובחר), הקים את אגודת אנ"ש (אגודה נגד שיכוניקים).

בגיל 25 המשיך את קרירת הכדורסל שלו שאותה התחיל בגיל צעיר במועדון הכדורסל עירוני בנימינה. שיחק הוא במכבי ת"א בתפקיד רכז משום שלא היה יכול לשחק סנטר עקב גובהו הדל (1.62). כונה בשמות כגון: השחור, קופיף, שוכח וכו'...

בגיל 30 הצטרף למפלגת "פראש גאנג" אשר רצה לממשלה ולכנסת. מבצעה היה להשאיר רוב אשכנזי בארץ! חשוב להזכיר כי התחתן עם א'( שם בדוי).

את חייו סיים בגיל 119 ומת יום לפני יום הולדתו ה - 120. מת ב 20.4.2109...