משתמש:Yakovd30/Empp Vuorinen

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Yakovd30.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Yakovd30.

אמפו וואורינן (נולד ב24 יוני 1978, בקייטי, פינלנד),הוא גיטריסט פיני,המפורסם בעיקר בשל היותו חבר ומייסד וכותב שירים מזדמנים של להקת המטאל הסימפוני Nightwish .הוא הבכור מבין חמישה ילדים,יש לו אח תאום ושלוש אחיות הצעירות ממנו. הוא התחיל ללמוד לנגן על גיטרה בגיל 12 ומאז ניגן בלהקות שונות כולל Nightwish]], Brother Firetribe, Barilari, Almah וAltaria. אמפו בעיקר מנגן מוזיקה קצבית,לעתים קרובות תומך בקלידים או בחלקים תזמורתיים של שירי Nightwish. אולם,הוא גם מוביל מנגינות וסולואים. שלושת האלבומים הראשונים של Nightwish כוללים כמות גדולה יותר של עבודת גיטרה מובילה מEmppu מהאלבומים המאוחרים יותר שלהם. וואורינן מכוון גיטרות סטודיו שלו בכוונון D מאז שחרורו של ילד המאה - עד אז, הגיטרות שלו היו מכוונת בתקן. במהלך הופעות, יש לו שתי גיטרות - אחת עבור כל כוונון. וואורינן הוא גם היצירתי בNightwish,לאחר שכתב במשותף על שירים עם תומס הולופיינן בכל אלבום חוץ מ Angels Fall First ו- Imaginaerum. אמפו לא נשאר בלהקה בגלל חובותיו לNightwish. הוא מעורב גם עם Brother Firetribe, להקת AOR, אשר כשל 2008 שחררו שני אלבומים ברחבי העולם: "False Metal"(שוחרר מחדש כ"Break Out") ו-"Heart Full Of Fire". וואורינן מכונה לפעמים "הקצר" או "ההוביט" בין חברה הלהקה או האוהדים,כשהו עומד הוא רק 1.53 מטר.

גיטרות[עריכת קוד מקור | עריכה]

וואורינן השתמש בגיטרת ושבורן N4 נונו בטנקורט להופעות חיות עם Nightwish מ 1997-1999. בהמשך לכך הוא ראה לרוב עם ושבורן CS-780 גיטרות (לבן וסגול אחד מתכתי). הוא משמש בעיקר CS-780 הלבן עד שההקלטה של ​​המאה ילד כאשר הלהקה התחילה כוונון טון שלם נמוך מרגיל (DGCFAD במקום EADGBE). הסרט התיעודי על הקצה של ה-DVD תמימות תערוכות Vuorinen באמצעות CS-780 הסגולים שלו כדי לעקוב אחר חלקים של השיר "רצח דרימר" (למרות שהוא גם ראה מנסה Tokai לס פול לבן להעתיק באותו חלק של השיר). לאחר המאה הילד שוחרר ב2002 הוא השתמש בשני CS-780s לחיות, עם אחד הלבן בכוונון סטנדרטי והסגול אחד בתקן D.הלבן CS שדאנקן עוצב טנדרים, והיה לי CS הסגול humbucker הזברה סימור דאנקן בעמדת הצוואר (מודל ידוע, אך צפוי להיות ג'אז מאז שהחברה משתמשת בו בגיטרות חתימתו) ומה שנראה (אם לשפוט לפי polepieces המשושה השחורה) humbucker DiMarzio במצב הגשר.

בשנת 2004 וואורינן התחיל להשתמש בגרסה המותאמת אישית חנות ESP של האופק הידועה בשם EV-1. יש EV-1 גוף אלמון, צוואר מייפל (צוואר באמצעות בנייה), שחיף הובנה, טנדרים סימור דאנקן (JB בגשר, Rails חם באמצע, וג'אז בצוואר), 5 מתג דרך, אחתמערכת טרמולו זהב פלויד רוז שליטה על עוצמת קול ו. הוא משמש באופן קבוע שתי בהופעות חיות, אחד סגול מכוונת DGCFAD ולבן אחד מכוונת לEADGBE. לאחר שחרורו של משחק תשוקה אפל ב2007 הוא סייר עם גיטרה חתימה חדשה, EV-2. זה היה דומה מאוד לEV-1 הסגול, אבל עכשיו היה לי שליטת טון ומדבקות גדולות על הגוף המכונה "הרמון הילדה".הגלגול השלישי של הסדרה, EV-3 הופיע בשנת 2012 שמציעה את כיסוי Imaginaerum אמנות ולא טנדר אמצע. על הלהקה 2012/13 הסיור העולמי Imaginaerum, Vuorinen משמש EV-1 וEV-3.


וואורינן משתמש _ ב ESP Eclipse בוינטג' השחור לקליפים מנגן בתשוקה האפלים. אחרי שראיתי שהגיטרה הסגולה הייחודית שלו הלכה פתאום, אוהדים הביעו את החששות שלהם; וואורינן ענה על שאלה זו באמצעות Nightmail: