לדלג לתוכן

משתמש:Yardenus23

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

גראלד סקוט גילמור נולד ב30.5.2000. הוא ילד שחקן אמריקאי. הוא ידוע בזכות תפקידו בובי דרייפר במד מן ובתפקידו הנרי מילס בסדרה היו היה פעם. הוא זכה בפרס האמן הצעיר לביצועים הטובים ביותר בסדרת טלוויזיה ובמיוחד בתפקידו לסדרה האחרונה בשנת 2012. הוא לוהק לדמותו של בובי דרייפר בשנת 2009. את דמותו של בובי גילמו שלושה ילדים. אהרון ארט ומיקוול האקווי.

תפקידים מרכזיים ב2011 הוא עזב את מד מן ולוהק להיו היה פעם. הוא לוהק לדמותו של הנרי מילס בנה הביולוגי של אמה סוואן והיחיד של הושפע מהקללה בסטוריברוק. יוצרי הסדרה אדם הורביץ ואדי קיציס על דמותו של הנרי היא דמות מורכבת מצד אחד הוא מאוד בוגר לגילו אך מצד שני מאוד רגיש. גילמור ענה מאוד על אופייה של הדמות.

זכיות בטקס פרסי האמן הצעיר מספר 33 הוא זכה בפרס עבור הביצועים הטובים ביותר בסדרת טלויזיה. הוא היה מועמד שוב לאותו פרס באותו טקס שנה לאחר מכן אך לא זכה. הוא נכלל גם בקרב השחקנים של מד מן כאשר הוא זכה בפרס גילדת שחקני המסך על ביצוע מעולה של אנסמבל בסדרת דרמה בשנת 2010 לעונה 3.

חיים אישיים הוא נולד ב -30 במאי 2000 בסן דייגו, קליפורניה . במשך שנתיים, הוא השתתף בג'ון רוברט פאוורס סן דייגו, בית ספר להכשרת שחקנים, מודלים, וזמרים. על פי וראייטי, גילמור שלא במתכוון החל את קריירת המשחק שלו לאחר שרץ לנציגי כשרון שהיו מעוניינים באחותו התאומה, טיילור. לאחר אודישנים רבים, שרכש העבודות הראשונות שלו דוגמנות ומשחק בפרסומות.