משתמש:YoavR/דברים כדרבנות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

...

אתה ממהר להסיק מסקנות לגבי משתמשים, מפסיק להניח תום לב מהר מידי, והיד שלך על כפתור החסימה לצמיתות קלה מידי. אולי מדובר במשתמש בית השלום ואולי מדובר במשתמש חדש שלא מכיר עד הסוף את הנהלים כאן. אתה רואה צורך לחסום אותו כדי להעביר את המסר, תתחיל מחסימות קצרות. לא ברור לי למה אתה מיד חוסם לצמיתות. יש לך חשד שהוא בית השלום, אתה יכול לשאול אותו. תופתע אבל לא תמיד אנשים משקרים בדברים האלה. לא נעים להם. לרוב הם עונים תשובה מתחמקת. לא התרצית, תפנה לבדוקים ותשטוח את טיעוניך. אותו כנ"ל לגבי משתמש:תירס שנחסם בלי שבכלל עבר על חוקי ויקיפדיה ושחטאו היחיד היה שהוא התעניין באותם נושאים שהתעניין בהם אדלר. יורי - שיחה 21:42, 23 ביוני 2010 (IDT)

...

ממש נפלאים המפעילים שלנו. הכל הם יודעים. משתמש חדש שמטה ערכים ימינה הוא בהרכח "בית השלום" (כי מה הסיכויים שעוד מישהו יעשה את זה מלבדו), משתמש חדש ונלהב שמדבר בזכות ערכי הפורנו בויקיפדיה הוא "חכם חנוכה" (שיש לי הרגשה שהוא כבר מזמן הספיק לשכוח את ויקיפדיה אבל ויקיפדיה מסרבת לשכוח אותו) ומשתמש שמתעניין באסטרנומיה וחוה תקל אחד עם ברוקולי הוא לא אחר מאשר אדלר (כי אנשים שלא מסתדרים עם ברוקולי נדירים במחוזותינו כמו גם אנשים שמתעניינים באסטרונומיה). ולעזעזל, עם הבודקים. מי צריך אותם. מפעילנו יודעים הכל גם בלעדיהם. חסימה לצמיתות וגמרנו.
כנראה ששנים של ניטור עשו את שלהם ומפעילינו לקו במקרה קשה של פרנויה. ככו את עצמכם בידיים, תפגשו כולכם ותלכו לפסיכולוג לטיפול קבוצתי. למה אם בהתחלה זה עוד היה קצת מצחיק עכשיו זה כבר הופך להיות מגוחך. בהערת אגב אגיד שזה נחמד לראות שיש כל כך הרבה ויקיפדים שמסנגרים על עודדי ואותו בקושי שומעים. מוזר, הייתי בטוח שיש לו ידיים והוא יודע להקליד ולסנגר על עצמו מצוין. יורי - שיחה 19:37, 24 ביוני 2010 (IDT)


מתוך שיחת משתמש:מקור נאמן/בירורים