משתמש:Yohm20/יוסי מזרחי

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

== יוסי מזרחי

==

יוסי מזרחי (נולד ב-17 באוקטובר 1988) הוא יושב ראש אגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה בישראל וממלא מקום, סגן יושב ראש מועצת איגוד ערים לטיהור שפכים. ניתן לחלק זאת באמצעות כותרות כדלהלן.

=== ראשית חייו

===

יוסי נולד במקסיקו סיטי, מקסיקו למשפחה חרדית. ב1993 עלה עם 4 ארבעת אחיו והוריו לישראל ומאז הוא מתגורר בקרית אתא, למד בבית הספר היסודי "בית יעקב". בגיל 15 בשל מות סבו חזר למקסיקו עם משפחתו שם הדריך בתנועת הנוער "לוחמי החירות" בקהילה היהודית שבמקסיקו סיטי. לאחר כשנה מתוך הרצון להתחנך ולשרת בצה"ל, חזר לבדו לישראל סיים את לימודיו בפנימית "יד חרוצים" שבטבריה. התגייס לחטיבת כפיר ושירת כלוחם בגדוד 90 (גדוד נחשון). לאחר כשנתיים נפצע באימון מבצעי ושוחרר.

פעילות ציבורית

כשנה לאחר שיקומו ושיחרורו הקים יחד עם שותפים נוספים את רשימת "הצעירים הירוקים", רשימה אשר התמודדה למועצת העיר קרית אתא אשר זכתה לשני מושבים במועצת העיר של קרית אתא.

אגודת הסטודנטים בשנת 2009 החל את לימודי התואר הראשון באוניברסיטת חיפה. ובמקביל את פעילותו הסטודנטיאלית באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה. כיהן כנציג חוג, מנהל משרד תרבות, מנהל משרד כספים ובשנת 2012 נבחר לכהן כיו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה. במהלך כהונתו חרט על דגלו לצמצם את הוצאות הסטודנטים וקידם פרויקטים חברתיים רבים בהם, מאבק הפיזיוטרפיסטים, מאבק לבניית גשר מעל כביש 672, מאבק הקפיטריות, מאבק הפלפלים, מאבק האחים והאחיות, יוזמת הפנסיות של הסטודנטים, הקים את אולם החתונות הראשון בארץ לסטודנטים,


קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]