משתמש:Yosirit/יוסי מזרחי (צייר)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Yosirit.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Yosirit.

על האמן:

יוסי מזרחי, נולד במצרים ב- 6/1/1945 ועלה ארצה ב- 1957. אמן פעיל, מורה מוסמך בכיר למבוגרים מטעם המדרשה למורי אומנות בתחום הציור. תלמידם של פרופ' שוורצמן, ד"ר רן שחורי, משה רוזנטליס, אליהו גת, משה גרשוני, רפי לביא, שלמה ויתקין, מיטש בייקר, משה ברמן, אברהם פרחי, יהושע גריפית והמאסטר היפני קזואו אישיהי. חבר אגודת הציירים והפסלים בישראל משנת 1978 ובאיגוד האומנים הבינלאומי של אונסקו. היה בקבוצת האמנים שייסדו את ארגון האמנים בהרצליה יחד עם האמנים אברהם פת , שלמה שוורץ, יוסף לובן, ג'ורג' שלזינגר , רחל בהר קמינסקי ואחרים. לימד בעבר בבי"ס הגבוה לאומנות "אבני" , במכללה לאומנות ברמת גן, בסמינר שיין בפ"ת, בבית הלוחם ועוד. במקביל עיצב תפאורות בטלוויזיה הלימודית, היה מבקר האומנות של המקומון "מבזק העיר" ותקופה קצרה היה גם העורך הגרפי והמאייר של עיתון הילדים "הארץ שלנו". עד היום הציג יוסי 24 תערוכות יחיד והשתתף בתערוכות קבוצתיות רבות ברחבי הארץ. כיום מנחה יוסי קבוצות של ציירים בנוף.

הגדרת יצירתו:

רוב העבודות של יוסי מצוירות בחיק הטבע, כך שהן מכילות הן את התרשמויותיו והן את תחושותיו משהותו הבלתי אמצעית בנוף עצמו בעת יצירתן. הציורים מצויירים בצבעי שמן על בד וחלקם בצבעי אקריליק על נייר. ישנם גם רישומי נוף על נייר, שצויירו בנוצת אווז, ציפורן זכוכית ודיו ספיה.תערוכתו האחרונה"ציור בשביל ישראל" נערכה ב- נובמבר 2009 בהיכל התרבות בראשון לציון. יוסי מזרחי הוא "פלאנריסט" המצייר תחת כיפת השמיים את הנוף שמסביבו. האמן שואף להציג בפני הצופה, נוף מוכר, אך בעיניים אחרות.

קישורים:

אתר ותיק עבודות: www.all-art.co.il/art/oranit

אלבומי עבודות: http://picasaweb.google.com/yosirit1?feat=email

אתר: www.homegallery.co.il

כיתוב תמונה

ניתן גם לראות עבודות עדכניות של האמן ב"קפה דה-מרקר", "פייסבוק" ועוד.


קטגוריות:

ציירים ישראלים, בוגר המדרשה לאומנות, פלאנריסט, ציור נוף הארץ, שביל ישראל, יוסי מזרחי צייר, אמנים ישראלים, צייר נוף, נולד במצרים.