לדלג לתוכן

משתמש:Yuval.baum/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שנות חייו הראשונות[עריכת קוד מקור | עריכה]

יובל באום נולד בבאר שבע בבי"ח סורוקה ב-3 למרץ 2003 ל' אדר א' תשס"ג, להוריו נתי ושירה באום ילידי העיר באר שבע גם כן. במהלך שנות חייו הראשונות יובל גר בבאר שבע משם עבר למושב אמץ. בגיל 3 עבר למושב ירחיב שם היה במעון של נעמ"ת. לאחר שנה עברה משפחתו לגן יבנה שם התגוררו במשך שנתיים בהן הוא הלך לגן פרטי של דובי ושריק. לקראת גן חובה המשפחה עברה להתגורר במושב בני דרום שליד אשדוד. יובל נכנס לגן חובה תחת הגננת שיפרה שחינכה דורות של ילדים במושב. יובל התחבב והתחבר לחברים רבים מהר מאוד לאחר המעבר.

לימודים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בשנת הלימודים תשס"ט יובל התחיל את לימודיו בכיתה א' בבית הספר עמיחי שבקבוצת יבנה. יובל למד בכיתה א'2 אצל המורה טובי רייכמן שלימדה בבית הספר שנים רבות. הוא עלה ופרח והצליח יפה בלימודיו. במהלך שנות לימודיו בבית הספר היסודי הוא הפגין ידיעה ושליטה בחומר. כמו כן, הוא היה מנהיג חיובי אצל הילדים ועזר להשכין שלום כאשר התרחשו מריבות.

בשנת הלימודים תשע"ו הוא עלה לבית הספר העל יסודי בקבוצת יבנה בחטיבה. המחנך שלו אוריאל אסולין אומר עליו "יובל ילד עם פוטנציאל גדול, יכול להגיע רחוק". בשנת תשע"ז הכיתה שלו התפרקה והורכבה מחדש עם המחנך אוריאל אסולין.

תחביבים[עריכת קוד מקור | עריכה]

בהמהלך חייו יובל ניסה מספר תחומי ספורט והצליח בכולם. ג'ודו, טניס, שחיה, כדורגל, גלישה וכדורסל. בשנים האחרונות הוא התמקד בכדוסל וביחד עם הקבוצה הוביל לנצחונות רבים. הקבוצה משחק בליגת ילדים א'. המאמן אסי שלם אומר עליו "יובל שחקן עם ראיית מגרש יוצאת דופן. הוא משחק בתפקיד רכז ועושה עבודה נהדרת במגרש".

יובל נהנה מאוד מגלישה בים בכל הזדמנות שנקראת בדרכו.

כשהגיעה משפחת באום למושב בני דרום יובל הלך לחוג טניס שם שיחק 4 שנים ברציפות והשיג מדליות רבות בטורנירים שהתקיימו באזור.