לדלג לתוכן

נושא בדף שיחת משתמש:Mikey641

Geagea (שיחהתרומות)

לגבי קובץ:Israel Beer 1961.jpg

2 דברים:

  1. בקבצים מלע"מ אשמח אם תוכל להוסיף תבנית בוויקישיתוף GPO Israel-image שמפנה למקור הקובץ בדף של לע"מ. התבנית כבר נמצאת בשימוש בלמעלה מ-7000 קבצים.
  2. הקובץ הועלה לראשונה בוויקיפדיה לכן אני ממליץ להוסיף את כל האמור בסעיף Original upload log. אני לוקח את זה מהכלי http://tools.wmflabs.org/commonshelper/? (רק את מה שכתוב בסעיף).
Mikey641 (שיחהתרומות)

בעיקרון לא אני העברתי את הקובץ. הגעתי אליו בחיפוש תמונות כפולות. אבל אני אקח את ההערות, לא יצא לי להעביר קובץ מלע"מ ואם יצא לי אזכור להשתמש בתבנית. ובתחילת דרכי בהעברות הייתי באמת מוחק את "Original upload log", אבל הערת לי פעם ולקחתי את זה וכיום אני כבר לא פועל כך. תודה

Geagea (שיחהתרומות)

כן, אני יודע שלא העברת אבל אתה הצעת את הקובץ למחיקה פה. אז גם אם מי שהעביר לא דאג להעביר בצורה מסודרת אתה יכול להוסיף את החלק הזה. אתה פשוט יכול להשתמש בכלי Move-to-commons כמחולל החלק החסר (פשוט אל תסמן את Directly transfer file to Commons) ואז אתה מקבל את המלל שצריך להיות בקובץ.

תסתכל גם בקובץ Tombstone in the Midras Ruins (Israel).jpg. שם בכלל גם הרישיון לא היה נכון. מכיוון שכבר יש לך ניסיון מסוים בכשלים של העברות קבצים, תוכל בבקשה לוודא שכל מרכיבי הקובץ עברו בצורה נכונה לפני שאתה מציע למחיקה פה.

Mikey641 (שיחהתרומות)

להערה הראשונה- לא ידעתי שאפשר לעשות דבר כזה. תודה.

להערה השנייה- עברתי עכשיו. הרוב המוחלט הוא של "PikiWiki", ששם הרישיון הוא תקין. היו כאלו של "Avi1111" שהוא גם היוצר (מסיבה כלשהי הוא העלה גם לוויקישיתוף וגם לוויקיפדיה). והיה את Tombstone in the Midras Ruins (Israel).jpg.

לא העלתי בדעתי שמחליפים את הרישיון, אז סליחה, ולהבא כמובן שאיישם.

תגובה ל"Israel Beer 1961.jpg"