נושא בדף שיחת משתמש:אבנר

Amir Vinci (שיחהתרומות)

היי אבנר תודה על סקירת השינויים. החזרת הביוגרפיה הישנה הינה שנמוך המידע בערך, הטקסט שהעליתי עבר בדיקת אימות נתונים ע"י אביה עצמה. אבקשך לשקול. כמו כן עם החזרת מסגרת התמונה מתבנית המוזיקאי, התמונה שאביה שיחררה לויקימדיה נעלמה מהדף ואינני מצליח להחזירה בעזרת עריכת קוד המקור, למרות שבתצוגה המקדימה אני רואה אותה. תוכל לעזור? התמונה עלתה ושמה Aviya Kopelman.jpg. אחת המטרות בעדכון היתה לייצר עקביות בין הערך העברי ללועזי. שם העליתי את התמונה ללא קושי. שוב תודה ולילה טוב.

Amir Vinci (שיחהתרומות)

ובכן, את עניין התמונה סידרתי. אודה לך אם תואיל להחזיר את הטקסט הביוגרפי שהיה בראש העריכה שלי. הוא מכבד את המידע הקיים ומוסיף עליו. בהערכה!

אבנר (שיחהתרומות)

היי אמיר, הטקסט הביוגרפי שכתבת בראש הערך לא מתאים לצורת הכתיבה הנהוגה בויקיפדיה. אתה יכול להשוות לערכים אחרים. אתה יכול להוסיף פרטים חסרים במקומות אחרים בערך.

התמונה בעיתית מכמה סיבות: לא רואים בה את אביה טוב ועל כן אינה מתאימה; אין לרשום את שם הצלם בגוף הערך; אינך בעל הזכויות על התמונה.

לגבי עקביות בין עברית לאנגלית - אין צורך לשמור על כך, כל ויקיפדיה עומדת בפני עצמה.

Amir Vinci (שיחהתרומות)

תודה אבנר. ובכן אני מוצא את עצמי קצת באי נוחות.

לגבי התמונה, תמונה זו נבחרה ע"י אביה שהצלמת צילמה עבורה ואמנם לא אני צילמתי אך בהחלט קיבלתי את האישור והבקשה המפורשת להעלות אותה וזאת אחרי שהבהרתי שהתמונה תקבל את תנאי רשיון הCC ותהיה חופשיה לשימוש. הסברתי שהדרך הנכונה היא שהצלמת ואו אביה יעלו את התמונה, אבל מול בקשה נוספת, נעתרתי בהדגשה שאני מעלה אותה כבעל הזכויות והוספתי את שם הצלמת ככותרת התמונה. לעניות דעתי זה דיי מסתדר עם מה שהבנתי שנחשב כ Fair Use. אציע להוסיף תמונה נוספת שבה רואים את פניה של אביה היטב. יש לא מעט ערכים שיש בהם דוגמאות לשילוב של תמונה מקונצרט ותמונת דיוקן (ויש גם בלי, כנראה בגלל הצורך לוותר על הזכויות ולתת רשיון שיתופי.

לגבי הטקסט, אמנם אין עיקרון של הלימה ויישור קו, אבל במקרה זה הרחבנו קצמרמר ותוך כך עשינו זאת בהלימה לערך האנגלי שגם אמור לעמוד באותם "סטנדרטים". לאחרונה נתבקשתי שוב לעדכן את הביוגרפיה ובדעתי לעשות כן. מקווה שתישאר על כנה.

אני מכבד אותך ומבין שאביה שוחחה איתך. למען הסר ספק אינני קשור בצורה עסקית לאביה ואינני מספק כאן שום שירות מסחרי. לנגד עייני נמצאת איכות המידע והשירות שויקיפדיה נותנת לציבור. זה מופלא בעיני.

בכבוד רב, אמיר

אבנר (שיחהתרומות)

היי אמיר, אתה יכול להעלות את התמונה אך יש צורך שהצלמת תשלח בעצמה את האישור. אוכל לעזור בכך.

אשמח אם תעדכן ותרחיב את הערך ואשמח לעזור בכך.

תגובה ל"אביה קופלמן - עריכות אחרונות"