נערת המחר

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
נערת המחר
The Girl from Tomorrow
אלאנה ו"המתמר"
אלאנה ו"המתמר"
סוגה מדע בדיוני
יוצרים מארק שירפס וג'ון תומפסון
שחקנים קת'רין קאלן
מליסה מרשל
ג'ון האוורד
הלן אוקונר
אנדרו קלארק
ג'יימס פינדלי
ארץ מקור אוסטרליה עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 2
מספר פרקים 24
הפקה
מוזיקה Ian Damon עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 24 דקות
שידור
רשת שידור Nine Network (אוסטרליה)
הערוץ הראשון (ישראל)
תקופת שידור מקורית 5 בינואר 199223 במרץ 1992
קישורים חיצוניים
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

נערת המחראנגלית: The Girl from Tomorrow) היא סדרת טלוויזיה אוסטרלית לילדים, בת 24 פרקים שהופקה לטלוויזיה ב-1992. בישראל הסדרה שודרה בערוץ הראשון בתחילת שנות התשעים.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

"כמוסת הזמן"

בשנת 3000 הגזע האנושי הגיע סוף סוף לאחר מלחמות רבות למצב של אוטופיה מבחינת התרבות האנושית אשר משגשגת, בעלת אמצעים טכנולוגים מתקדמים והחברה שוחרת שלום. האתגר העיקרי אשר עומד בפני הגזע האנושי הוא לשקם מחדש את כדור הארץ בעקבות ההרס הרב שהותיר "האסון הגדול" - אירוע קטסטרופי שהתרחש בשנת 2500 וכמעט השמיד את כל כדור הארץ. כדי לחקור את הסיבות שהובילו לאירוע קטסטרופי זה, מדען בשם ברונו יצר מכונת זמן בשם "כמוסת הזמן" ובחר באישה בשם טוליסטה להיות שפן הניסיונות של המכונה ולחזור לשנת 2500 על מנת לחקור את האסון הגדול.

כאשר כמוסת הזמן חוזרת חזרה (מיד לאחר שעזבה), טוליסטה מוחזקת כבת ערובה על ידי סילברת'ורן, פושע משנת 2500 אשר מתכוון לכבוש את העתיד. סילברת'ורן מבין כי על אף שבשנת 3000 אין לאף אחד כלי נשק, הנשק שלו לא מסוגל בפני מכשיר מתקדם בשם "מתמר" אותו מרכיבים כל תושבי העתיד על ראשם ובעזרתו הם מסוגלים להזיז חפצים ולרפא באופן טלפתי.

סילברת'ורן מצליח לקחת את תלמידתה הצעירה של טוליסטה, אלאנה, כבת ערובה אל תוך מכונת הזמן והוא חוזר לעבר, שם הוא מקווה שיהיה לו סיכוי יותר טוב. הם מגיעים לשנת 1990. אלאנה מצליחה לברוח ומתיידדת עם נערה בשם ג'ני, שעוזרת לה להסתגל לחיים בזמן ובתקופה שאינם מוכרים לה, ולאתר את "כמוסת הזמן" על מנת שהיא תוכל לחזור לעתיד ולא תישאר תקועה בעבר.

לאחר שחשבו בתחילה כי כמוסת הזמן הושמדה, ג'ני ואלאנה מגלות כי היא בידי סילברת'ורן, אשר צבר כוח וממון רב בעזרת הידע אשר מצוי במאגר הנתונים של כמוסת הזמן, ולכן הוא לא יתן לאלאנה להשתמש בכמוסת הזמן כדי לחזור לעתיד. אלאנה וג'ני מגבשות תוכנית אשר נועדה להשיג את כמוסת הזמן חזרה כדי לטרפד את תוכניותיו של סילברת'ורן, על מנת שאלאנה תוכל לחזור הביתה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • "נערת המחר", במסד הנתונים הקולנועיים IMDb (באנגלית)
  • "נערת המחר", במסד הנתונים הקולנועיים KinoPoisk (ברוסית)