קובץ:Nessebar general view-s.jpg

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

לקובץ המקורי(1,410 × 209 פיקסלים, גודל הקובץ: 34 ק"ב, סוג MIME‏: image/jpeg)

ויקישיתוף זהו קובץ שמקורו במיזם ויקישיתוף. תיאורו בדף תיאור הקובץ המקורי (בעברית) מוצג למטה.
תיאור
עברית: פנורמה של נסבר
תאריך יצירה
מקור http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Nessebar_general_view.jpg
יוצר en:User:Trilobite
אישורים והיתרים
(שימוש חוזר בקובץ זה)
Public domain
תמונה זו שוחררה לרשות הציבור על ידי יוצרה ובעל זכויות היוצרים המקורי. רישיון זה תקף בכל העולם. הנכם רשאים להעתיק את התמונה, ליצור יצירות נגזרות, או לעשות שימוש מסחרי בה כעולה על רוחכם, ללא כל דרישה לתת ליוצר קרדיט. אם זה כמחווה של נימוס, קישור לWikipedia (http://www.wikipedia.org/) יהיה ראוי.

במקרה שזה לא אפשרי מבחינה חוקרית:

בעל זכויות היוצרים מתיר לכל יישות את הזכות לעשות שימוש ביצירה לכל צורך שהוא, ללא כל תנאי, למעט תנאים הנדרשים על פי החוק. עם זאת, כמחווה של נימוס, יהיה זה ראוי לציין את הקישור Wikipedia (http://www.wikipedia.org/).


תיאור The ancient part of en:Nessebar, Bulgaria. Previously restricted to this island in the Black Sea and linked to the mainland by the man-made isthmus on the right of the picture, what can be found on the island now makes up less than half of modern Nessebar. The large dark shape near the mid-point of the isthmus is the town's famous windmill. Photograph taken shortly before sunset, June 2004, looking south from en:Sveti Vlas, approximately 10 km away.
תאריך יצירה
מקור English Wikipedia; there supplied by en:User:Trilobite.
יוצר en:User:Trilobite
אישורים והיתרים
(שימוש חוזר בקובץ זה)
public domain

היסטוריית הקובץ

ניתן ללחוץ על תאריך/שעה כדי לראות את הקובץ כפי שנראה באותו זמן.

תאריך/שעהתמונה ממוזערתממדיםמשתמשהערה
נוכחית01:33, 18 בספטמבר 2008תמונה ממוזערת לגרסה מ־01:33, 18 בספטמבר 2008‪209 × 1,410‬ (34 ק"ב)Ori~{{Information |Description={{he|1=פנורמה של נסבר}} |Source=http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Nessebar_general_view.jpg |Author=en:User:Trilobite |Date=9 July 2005 |Permission={{PD-link}} |other_versions= }} <!--{{ImageUpload|full}}

הדף הבא משתמש בקובץ הזה:

מטא־נתונים