לדלג לתוכן

שיחה:ארבעים ושבעה הרונין

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת Matanyabot בנושא קישור שבור

מסיפור לערך[עריכת קוד מקור]

קודם כל סחטן על ההשקעה והמאמץ בערך החשוב הזה, אבל אני רוצה להזהיר אותך שהערך כנראה ייתקל בקשיים רבים כאשר תעביר אותו למרחב הראשי מכיוון שרוב הערך כתוב ומנוסח כסיפור ולא כערך. פיסקת הפתיחה כתובה מצוין לדעתי אבל שאר הערך הינו פשוט סיפור המעשה. הבעייה מתעצמת עוד יותר כיוון שבמקרים כאלה של ניסוח 'סיפורי' עולה מיד החשש שמדובר בטקסט לא מקורי שהועתק מספר כלשהו. בנוסף ציינת בפרק הפתיחה שלסיפור יש מספר רב של גרסאות והוא עבר שינויים עם השנים ולכן לא ברור איזו גירסא אתה מתאר בערך ולמה דווקא אותה.

אני הייתי ממליץ לקצר מאוד את הפרקים המתארים את הסיפור ולתת את תקציר העלילה בראשי פרקים, וגם לחפש להוסיף לערך מידע על תפוצת הסיפור ועל ההשפעה שהיתה לסיפור על התרבות היפנית והעולמית.

שוב כל הכבוד על העבודה וחנוכה שמח.טוקיוני 23:51, 23 בדצמבר 2008 (IST)תגובה

רק היום ראיתי את הפניה שלך כאן. הערך מתורגם מהערך האנגלי ולכן אין ביכולתי להתייחס למרבית הערותיך. לגבי הגרסה שנבחרה, היא מצוינת בפסקת הפתיחה. לגבי העתקה, ראה המשפט הקודם. לגבי השפעה תרבותית, מריה נתנה מענה והוסיפה פרק רלוונטי. יוסישיחה 18:44, 24 בינואר 2009 (IST)תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 02:49, 16 בפברואר 2014 (IST)תגובה