שיחה:ג'ומלה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

למה יש פה קישורים לאתרים פרטיים?

למה צריך לעדכן על כל גרסת בטא? את מי זה מעניין?[עריכת קוד מקור]

אנחנו לא התיעוד המלא של התוכנה. ירצה הגולש, ייכנס לדף העדכונים באתר הפרויקט. ‏ Itzike שיחה 16:23, 20 בנובמבר 2010 (IST)תגובה

הסרת הקישור לאתר הותיק joomla.co.il[עריכת קוד מקור]

מסיבות לא ידועות הוסר הקישור לאתר קהילת ג'ומלה בישראל הותיק joomla.co.il במקומו הוסף קישור לאתר חדש בשם joomla.org.il לא ברור למה למחוק ולא להוסיף, הרי האתר שנמחק joomla.co.il הוא האתר הותיק בתחום ומכיל מידע רב של מעל 6 שנים. בהצלחה לקהילת ג'ומלה בישראל.

השינוי היה בעריכה אלמונית לפני כשבועיים. תודה על תשומת הלב והתיקון. Tzafrir - שיחה 01:13, 18 במאי 2011 (IDT)תגובה

שוב פעם הוסר הקישור לאתר הקהילה הותיק Joomla.co.il לטובת קישור לאתר קהילה חדש Joomla.org.il. כל כך חבל לראות שבמקום להגדיל את היקף הקהילה בג'ומלה, בוחרת קבוצה אחת "להעלים" את הקבוצה האחרת וזאת על ידי הסרת ההפניה אליה בויקיפדיה. הקישורים תוקנו חזרה.

לצערי אני לא מכיר את אף אחד מהם. האם מישהו שכן מכיר מוכן להרחיב קצת בערך על קהילת ג'ומלה בישראל? Tzafrir - שיחה 19:40, 8 ביוני 2011 (IDT)תגובה
עד כמה שאני יודע האתר הרלוונטי כיום הוא ה-org.il. קפלן - שיחה 22:25, 10 ביוני 2011 (IDT)תגובה
ליאור, אתה אומר שיש קהילת ג'ומלה שהיא לא רלבנטית? כלומר, שיש קהילה פעילה עם אלפי משתמשים רשומים ופעילים אך היא לא רלבנטית? זה נראה מאוד מוזר שקהילה חדשה שקמה (כן יירבו) עם כ-80 משתמשים פתאום הפכה לקהילה הרלבנטית. לעניות דעתי, תיוג האתר co.il כ"אתר הקודם" אינו מדוייק ומטעה קהל גולשים רב. אתר זה אינו קודם לשום דבר, הוא פשוט האתר המקורי והראשון של קהילת ג'ומלה בישראל. מדובר באתר פעיל ואקטיבי ולפי הרישום בפורום שלו יש בו מעל 10 אלף משתמשים רשומים. האם שיקום אתר שלישי לג'ומלה, גם השני יהפוך ל"אתר הקודם"? אני מפנה אותך לראות את הערך של ג'ומלה בקהילה הספרדית - Joomla - Enlaces externos -, שם לכל קהילה יש ציון ואף לבלוגים חשובים בתחום. המטרה כאמור העשרת הידע. אודה על שיקול חוזר שלך בענין.
העריכה מבוססת על ההכרות שלי עם התהליכים של פיצול הקהילה והקמת האתר החדש. כמו גם פעילות מול הגוף הבינלאומי ופעילות בנושא התרגום. אם תקום קהילה שלישית כתוצאה מפיצות נוסף, אצטרך לברר לגבי הסיבות. אגב, בפרוייקטים רבים, כדי להשתמש בשם המסחרי (ג'ומלה ישראל לדוגמה), יש לקבל אישור מבעל השם, דבר שעשוי לפתור לנו את הסוגיה כאן באמצעות הגורם הרשמי. בסופו של דבר, השארתי את הקישור לאתר הישן כי כמו שציינת יש בו לא מעט תכנים רלוונטים. 21:44, 16 ביוני 2011 (IDT)

שימו לב, שוב פעם הסירו את הקישור ל Joomla.co.il. פשוט בושה לקהילה!

למה בושה?!?! oc666 - שיחה 23:23, 6 בדצמבר 2011 (IST)תגובה
הוספתי פירוט קצר על ההיסטוריה, למרות שהערך הזה אינו בדיוק המקום המתאים לכך. אם מישהו חושב שהוא לא נכון, מומלץ לציין את העובדות הנכונות כאן בדף השיחה במקום להיכנס למלחמת עריכה בדף עצמו. בברכה, Tzafrir - שיחה 11:52, 22 בינואר 2012 (IST)תגובה


בישראל[עריכת קוד מקור]

האתר המרכזי שעסק בג'ומלה בישראל ובעברית עד מאי 2011 [דרוש מקור] היה joomla.co.il. בעקבות מחלוקות פנימיות [1] על פרסום התרגום שברישיון GPL. בין אנשי הקהילה בארץ הוקם האתר joomla.org.il אשר בו מתוחזק התרגום העברי וקשור גם לארגון הכנס השנתי ג'ומלה-דיי ישראל. זהו גם היחיד שרשום כקבוצת משתמשים ישראלית באתר ג'ומלה [2].

פיצול קהילת ג'ומלה ישראל[עריכת קוד מקור]

פיצולה של קהילת ג'ומלה ישראל החל עקב חוסר מענה ממנהלי האתר joomla.co.il [3], דבר שבא לידי ביטוי בשקר מוחלט לגבי רישיון שימוש על התרגום (GPL) והטענה של מנהלי האתר על איסור מוחלט להעתיק ולהפיצו הלאה תוך מתן קרדיט כפי שרישיון GPL מוגדר [4]. בהמשך לכך, לא בוצע פרסום של שום ידיעה באתר joomla.co.il לגבי כנס הג'ומלה הגדול בישראל (כנס Joomla!Day ישראל) [5], עניין שרק חיזק את נכונות דרכם של מקימי joomla.org.il שג'ומלה עומדת לנגד עיניהם ולא שיקולים זרים. בנוסף, הקהילה החדשה (joomla.org.il) נתמכת ע"י עמותת המקור לתוכנה חופשית וקוד פתוח (שעזרה גם בארגון הכנס Joomla!Day) וה-OpenSourceMatters (העמותת שעומדת מאחורי Joomla! ומחזיקה בזכויות היוצרים של השם ולוגו ג'ומלה). כל אלה, שני ארגוני קוד פתוח אלו (ארצי ועולמי) ואף 180 משתתפים בכנס Joomla!Day חיזקו ומיצבו את האתר joomla.org.il כאתר הבית של קהילת ג'ומלה ישראל oc666 - שיחה 19:07, 23 בינואר 2012 (IST)תגובה


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 06:29, 14 במאי 2013 (IDT)תגובה


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 06:30, 14 במאי 2013 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (מרץ 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בג'ומלה שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 23:40, 30 במרץ 2023 (IDT)תגובה

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בג'ומלה שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 13:54, 1 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה