שיחה:ג'וני מיטשל

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

זקוק לעריכה[עריכת קוד מקור]

יש לסמן את הדף כדף שזקוק לעריכה, הוא מקוטע למדי ופרגמנטרי. אין בו שוויון ערכים (קפיצה מחיים אישיים מאוד ופרטיים לקריירה), וכן יש בו שגיאת כתיב. כמו כן לא כתוב גם על הקריירה של מיטשל כציירת או על הערך הפיוטי של שיריה, השפעותיה על אחרים, התכנים, אז יש המון מקום לעריכה ולשדרוג ועל כן אם איננו כבר נמצא ברשימה של ערכים הזקוקים לעריכה, כדאי שיהיה שם. וכן אפשר להחשיב אותו לקצרצר. 128.139.226.37 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

תודה על ההערות.
אמנם אני כתבתי את רוב הערך, אז אני קצת משוחד, אבל לא נראה לי שצריך לשים פה תבנית "לעריכה".
שגיאות כתיב - תיקנתי את מה שמצאתי ואם נראה לך שיש עוד שגיאות, אתה יכול לתקן בעצמך.
קפיצה מחיים אישיים מאוד ופרטיים לקריירה - אני לא רואה בזה בעיה קשה, אבל אם זה מפריע לך, אתה יכול להפריד.
על הקריירה של מיטשל כציירת - לצערי אין לי מקור טוב לזה. את המידע על הקריירה המוזיקלית אימתתי מול אנציקלופדיות למוזיקה - AllMusic ו-MOOMA. מידע על הקריירה שלה כציירת אין לי בכלל. אם יש לך, אתה יכול לכתוב או לפחות לתת קישור למידע בנושא.
הערך הפיוטי של שיריה - כנ"ל, דרושים מקורות על הנושא. אני לא מבקר שירה מקצועי, וגם אם הייתי, לא הייתי כותב את זה ישר בוויקיפדיה, אלא הייתי מסתמך על מקור חיצוני. למשל: "החוקר משה לוי מצא ששיריה של מיטשל מזכירים את שייקספיר, והמבקר אהרן ראובני חושב שהם דווקא דומים לביאליק. כמו כן, חוקר התרבות האמריקאית יוסי כהן טען בספרו 'א.ב.ג.' ששיריה של מיטשל השפיעו מאד על דור שנות ה-70."
"קצרצר" - אני מניח שהתכוונת ל"קצרמר", שמוגדר כ"מספר משפטים מועט". יש פה הרבה יותר ממספר משפטים מועט. --אמיר א. אהרוניבואו לתקן קישורי בינוויקי! • ז' בסיוון ה'תשס"ח • 22:47, 9 ביוני 2008 (IDT)[תגובה]


14.2.2011: הערך זקוק לעריכה דחופה, הן בגלל היותו כתוב בעברית מאונגלזת ["עבודת גיטרה", "הפסטיבל אליו כן הצליחה להגיע"], לקוי בסופרלטיבים מביכים ["היא הייתה הכותבת שהצליחה להביע את רגשותיה באופן הכן ביותר אי פעם"], ומלא באינפורמציה מיותרת ["היפי מזוקן ומסומם"] ובפראזות לא ברורות ["היא חוותה כל כך הרבה"].

יש טעות בכתוב[עריכת קוד מקור]

ג'וני מיטשל אכן השתתפה בוודסטוק.

ממש לא. ראו את הקטע הבא:

Joni Mitchell wrote the song from what she had heard from then-boyfriend, Graham Nash, about the festival. She had not been there herself, since she was told it would be more advantageous to appear on The Dick Cavett Show by a manager. She wrote this song crying at home watching the show on television.

אביהושיחה 22:21, 12 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 22:09, 3 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 22:09, 3 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

משוב מ-1 באפריל 2015[עריכת קוד מקור]

נמצאה ללא הכרה בביתה 84.109.152.66 08:58, 1 באפריל 2015 (IDT)[תגובה]

הקובץ הבא מוויקישיתוף שמשמש בדף הזה או בפריט הוויקינתונים שלו הועמד למחיקה[עריכת קוד מקור]

הקובץ הבא מוויקישיתוף שמשמש בדף הזה או בפריט הוויקינתונים שלו הועמד למחיקה:

להשתתפות בדיון המחיקה יש לעיין בדף הצעת המחיקה. —Community Tech bot - שיחה 08:25, 11 בדצמבר 2022 (IST)[תגובה]