לדלג לתוכן

שיחה:הגישה האקולוגית בעבודה סוציאלית/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

שלום רב לתמיכה היקרה קראתי את החוקים אך אני מתקשה מאוד ויום ההגשה לאתר אמורה להסתיים בקרוב 1. לגבי הקישורים - האם אני מחליטה אם לסמן ב_[] לפי ערך קיים או חסר? ואם באדום וחסר להשאיר?

2. האם כדאי שאתחיל לתקן העבודה בעריכת פיסקאות קנות יותר כדי שיהיה מבנה מסודר יותר.

3. איך אני מסמנת את שמות המחברים בגוף העבודה?

אנא תענו לי בצורה פשוטה חג שמח רותי

שלום רותי וחג שמח. אני רואה שענו לך על חלק מהשאלות בדף השיחה שלך. אענה עוד כי קישורים פנימיים מסמנים בשני זוגות סוגריים מרובעים [[X]] ולא אחד; כדאי בהחלט לעשות פסקאות קטנות יותר ואפשר לחלק את העבודה לסעיפים באמצעות כותרות משנה, שנכתבות כך: ==X==; את שמות המחברים לא מסמנים בגוף הערך, כפי שניתן לראות בכל ערך בוויקיפדיה - כל תורמי הערך מופיעים בלחיצה על הלשונית "גרסאות קודמות" למעלה. מתי מועד ההגשה? אשמח להמשיך ולסייע. בהצלחה, Ravit - שיחה 10:39, 9 במרץ 2012 (IST)

שלום, רווית, שמי עתליה ואני השותפה של רותי לכתיבת הערך. אשמח לסיוע נוסף בהתמודדות עם "מורה הנבוכים" שלנו. איך מציינים מקור(שם של מאמר) מתוכו אנו מצטטות ומציינות שמות של כותבים אחרים? תודה, עתליהRutico - שיחה 17:20, 10 במרץ 2012 (IST)

שלום לך עתליה. כדי לציין מקור בתוך הטקסט, כותבים אותו באותו אופן שבו מצטטים מאמרים בתוך מאמרים מקצועיים אחרים, רק שעושים את זה בצורת הערת שוליים. תוכלי לראות דוגמא שעשיתי עבוכן בהערת השוליים הראשונה בערך, בסוף המשפט הראשון שתחת הסעיף "הגישה האקולוגית" (אם כי לא הכנסתי ציטוט ביבליוגרפי מלא, כי אני לא יודעת אותו) - כותבים {{הערה| .... }} וממלאים את זה בציטוט הביבליוגרפי המלא. בסופו של דבר זה יופיע בסוף הערך, תחת הכותרת "הערות שוליים". להסברים נוספים ראי תבנית:הערה, וכן ויקיפדיה:ביבליוגרפיה. אם תסתבכי, תגידי במה ואשמח לעזור. המשך יום טוב, Ravit - שיחה 17:37, 10 במרץ 2012 (IST)