שיחה:הדר קמחי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הדר גם מספר סיפורים מוכשר!!

הדר דודי היקר,האח של אמי תחיה ז"ל! סוף סוף אנו זוכים לדעת לפרטי פרטים את רוחב פועלך וחשיבותו. חשוב ביותר שהכל שמור בויקיפדיה לנצח,אך איננו מוותרים על כישרונך כמספר סיפורים ורוצים לשמוע גם בעל פה עוד ועוד סיפורים מרתקים שברובם הם אנקדוטות בשולי הדברים החשובים. אנו גאים בך!!! עפרה ודני קפלנסקי 109.160.230.87 15:34, 18 במאי 2012 (IDT)[תגובה]

גלאם ספריית יונס וסוראיה נזריאן, אוניברסיטת חיפה

ערך זה נכתב, הורחב או שופר במסגרת מיזם הגלאם
המשותף לספריית ספריית יונס וסוראיה נזריאן ולעמותת ויקימדיה ישראל

אות מספר 3

"קמחי קיבל את האות מספר 3 אף על פי שלמעשה היה הצוללן השני, אחרי יוסף דרור. זאת מפני ש"אות צוללן מספר 2" כבר הובטח לאיש הלוגיסטיקה שטיפל ברכישת הצוללות."

יש מקור לפיסקא הזו? כי לפי מה שאני יודע אות מספר 2 ניתן לא לאיש לוגיסטיקה אקראי אלא לרס"ן משה ברקאי שהיה צ'יף בחיל הים, חלק ממח"ל במלחמת העצמאות והיה "הזרוע הטכנית" של דרור (אם לצטט את דרור עצמו) במהלך כל תהליך יצירת השייטת כולל יצירת ותרגום רוב החומר המקצועי של השייטת.

הקטנת החלק שלו בהיסטוריה של השייטת ל"איש לוגיסטיקה" חוטאת לאמת, בייחוד בהתחשב בזה שהוא קיבל את אות מספר 2 כי הוא העביר את הקורס הראשון (יחד עם דרור), כולל לקמחי עצמו. 79.180.221.66 18:49, 2 באוגוסט 2015 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (מרץ 2023)

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בדר קמחי שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 15:33, 1 במרץ 2023 (IST)[תגובה]