שיחה:וינטרסן

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
  • לכתוב את השמות של הנגנים בעברית Blm 16:14, 28 אפריל 2006 (IDT)

אממ יש ללהקות מסוגה של וינטרסאן ז'אנר ספציפי.[עריכת קוד מקור]

ללהקות מסוגה של וינטרסאן יש ז'אנר ספציפי...קוראים לזה אקסטרים פאוור מטאל, זה ז'אנר שמשלב את הקולות והשירה של הדת' מטאל, יחד עם המלודיות של הפאוור מטאל, אפיק מטאל הוא לא בדיוק ז'אנר, זה יותר תיאור ללהקות שעושות מוזיקה שמתאפיינת באווירה אפית, ול-וינטרסאן זה לא בדיוק זה... להקות דומות לוינטרסאן:

  • Battlelore
  • Norther
  • Kalmah
  • Children Of Bodom

ויש אולי איזה להקת אחת ששכחתי.


מבין כל הלהקות האלה, רק את BATTLELORE אני לא מכיר ואת KALMAH שמעתי קצת מאוד, אבל אני יכול להגיד בוודאות שנורת'ר לא דומים לוינטרסן וגם צ'ילדרן לא ככ. צ'ילדרן משתמשים המון בקלידים ומדגישים אותם בעוד שאצל וינטרסן הקלידים הם רקע. נורת'ר הרבה יותר איטיים וכבדים. וינטרסן להקה ייחודית ואין שניה לה אבל אלבום אחד לא יכול ככ להגדיר ז'אנר נחכה לקיץ ונראה. אפיק מטאל זה לא רק השימוש באווירה האפית, זה שימוש מאסיבי באווירה האפית, ואת זה וינטרסן עושה, וטוב. והלהקה ששכחת היא מן הסתם אנספיריום D: בכלמקרה אני מקווה עוד השבוע לעשות מתיחת פנים רצינית לערך הזה. Helios 19:50, 11 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]


נו בטח שהלהקות הללו לא דומות כ"כ אחת לשנייה, הרי כל אחת רוצה להיות מקורית בדרכה שלה.
למרות הכל - בכולן אתה תמצא המון מרכיבים דומים: כל הלהקות משלבות אלמנטים מכמה ז'אנרים, ובכולן יש דגש רציני על אווירת הקלידים, אולי חוץ מאשר בקלמה(גם שם יש קלידים בכל מקרה).
אם תסתכל ותעיין באתרי מטאל ברחבי העולם, הלהקות האלה מסווגות תחת שני ז'אנרים דת' מטאל מלודי ופאוור מטאל, הז'אנר הזה אקסטרים פאוור הוא לא בדיוק ז'אנר שקיים, הרבה יותר נוח פשוט לסווג את אותן הלהקות כלהקות "אקסטרים פאוור מטאל" בגלל שהן משלבות המון אלמנטים של פאוור מטאל במוזיקה שלהן יחד עם מטאל אקסטרימי יותר.
לגביי המונח "אפיק מטאל" - גם זה ז'אנר שלא קיים, והוא יותר מונח שבא לתאר להקות שמתאפיינות בתוספות מוזיקליות אפיות, או בנושאים אפים יחד עם מוזיקה אפית.
בכל מקרה, הסיווג לוינטרסן כמו הסיווג לקלמה\COB\בטאלור\נורת'ר וכו' הוא דיי קשה.
ובקשר לערך - לוינטרסן יש אלמנטים פרוגרסיביים במוזיקה שלה לדעתי, בנוסף לעובדה שיש לה אלמנטים שמאוד מזכירים לי בלאק מטאל מלודי יותר(הגראולים ומבנה מוזיקלי בחלק מהשירים), וקח את הקלידים שמביאים אספקט פאווריסטי למדיי, ועוד אלמנטים של דת' מלודי, יוצא לך פרוגרסיב\בלאק מלודי\פאוור\דת' וכמובן פולק.
אני הייתי אומר שהסיווג צריך להיות פולק\פאוור\בלאק. או פולק\פאוור\דת'. - First Born 19:09, 26 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]

בדר"כ קוראים ללהקות האלה דת' מלודי. אקסרים פאוור מטאל זה דרגונפורס. --Artist 13:21, 2 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

תחת הכינוי אקסטרים פאוור מטאל נכנסות להקות שלוקחות את הפאוור מטאל "שלב אחד קדימה" אם זה במהירות או בשילוב של ז'אנרים אחרים - ככה שגם דרגון פורס נחשבת לאקסטרים פאוור מטאל אבל הסיווג הזה ניתן גם ללהקות אחרות שמשלבות פאוור מטאל עם ז'אנרים אחרים. בכל מקרה - זה לא סיווג רשמי, אלא יותר "עממי", כינוי הנישא בפי המעריצים נקרא לזה ככה ועל כן אולי עדיף שלא להשתמש בו בכל זאת.


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 23:15, 30 בדצמבר 2013 (IST)[תגובה]