שיחה:ונדאליזם

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אין סיבה לציין שאוהדי כדורגל הם ואנדליסטים, זו הכללה די טיפשית יש לציין. חוצמזה כל המאמר הוא יותר מידי סובייקטיבי, ולכן הוספתי את המשפט לגבי תום לב. Lazylemon 19:11, 24 נוב' 2003 (UTC)

התגובה שלך היא זו שטפשית. "אוהדי כדורגל מתוסכלים פועלים לעתים קרובות כואנדליסטים" - מה הכללה בזה ? מה סוביקטיבי ? זהר 19:14, 24 נוב' 2003 (UTC)
בנוסף, הרבה מאד פעמים כל מיני ונדליסטים כותבים כל מיני שטויות, ואתם הולכים ונותנים ערך משמעותי לאותו מושג. במקום זה עדיף לעשות רדירקט לעמוד זה כך שאולי הם ילמדו משהו. זהר 19:16, 24 נוב' 2003 (UTC)
אני לא חושב שאותם "ואנדליסטים" חוזרים לבדוק מה שלום השטויות שכתבו, ולראיה - הרוב הגדול של השטויות נכתב במאמרים חדשים, לפעמים מתוך תסכול על כך שהערך עדיין לא מכיל מידע, מה גם שלעיתים נדירות בלבד מאמר מונדל יותר מפעם אחת. אני מאמין שעלינו לחשוב על קהל היעד של ויקיפדיה כקוראים המעוניינים להשכיל ולא חבורת ונדליסטים, לכן הפניית כל מאמר שטותי לואנדליזם היא מיותרת, קשה יותר לערוך ולעקוב אחרי ערכים המכילים הפנייה, הגולש עלול לחשוב שחלה טעות במערכת, והוא לא יבין שהערך פשוט עוד לא נכתב. Costello 19:25, 24 נוב' 2003 (UTC)
אוקיי, אז אולי אתה נמנע מלהכליל בניסוח הזה, אבל יש כאן זלזול מסויים בקבוצה מסויימת של אנשים. למה לא כתבת אוהדי כדורסל? למה לא כתבת פאנקיסטים? למה לא כתבת ערסים? למה לא כתבת ימנים? למה לא כתבת שמאלנים? למה לא כתבת צמחונים? Lazylemon 19:29, 24 נוב' 2003 (UTC)

שלום חברי הוויקיפדים;

לא שמתי לב מי כתב את הערך, אבל הוא ללא ספק היה טעון ביותר בעת כתיבתו.
אני מזכיר, למרות העצבים: זו אמורה להיות אנציקלופדיה מכובדת... ;)

אלון