שיחה:טארדיס

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

זמן וגם תנועה ממדית בחלל[עריכת קוד מקור]

האם התרגום לא צריך להיות "זמן ומימד יחסי (או מימדים יחסיים) בחלל" ולא "זמן וגם תנועה ממדית בחלל"...


Achituv 02:00, 4 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]

הדוקטור השמיני[עריכת קוד מקור]

בפסקה של "טארדיסים נוספים" כתוב משהו שנאמר כביכול בעונה של הדוקטור השמיני, אולם הדוקטור השמיני הופיע בסרט הטלוויזיה בלבד וכל שאר הופעותיו היו בכל מיני תסכיתי אודיו שונים. אני לא בטוח למה התכוון מי שכתב את זה, האם לשנות את מה שכתוב שם? דודוקטור - שיחה 20:14, 22 באוקטובר 2009 (IST)[תגובה]

מבט חיצוני על הטארדיס[עריכת קוד מקור]

הוספתי משפט-על זה שהדוקטור ודונה נובל-המלווה בעונה ה4 החדשה- מנופפים לסבא שלה כשהדלת פתוחה.

קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 08:43, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 01:21, 15 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

יש שתי טעויות...[עריכת קוד מקור]

שלום, בפסקה 'הטארדיס של הדוקטור', בסוף, כתוב "...לדוקטור היא קוראת "גנב" וכשהוא טוען שהוא רק השאיל אותה היא עונה: "להשאיל אומר שאתה מחזיר את מה שהשאלת..." טכנית הוא לא 'השאיל' אותה ( משמע נתן אותה למישהו)- הוא שאל אותה (הוא לקח אותה בהשאלה).

יש עוד טעות קטנה... בפסקה 'פנים הטארדיס' כתוב "השטח הכולל של הטארדיס מעולם לא צויין בסדרה"- זה גם לא לגמרי נכון- בפרק 'המסע אל בטן הטארדיס' (Journey to the Centre of the TARDIS,) הדוקטור (ה-11) מציין כבדרך אגב שהטארדיס היא אין-סופית...

לשנות את הטעויות?

שלום וברוך הבא לוויקיפדיה. אתה מוזמן לשנות ולתקן את הטעויות. בברכה, רחל - שיחה 20:06, 27 ביולי 2013 (IDT)[תגובה]

פסקה - הטארדיס של הדוקטור[עריכת קוד מקור]

בפסקה נאמר "במהלך התקדמות הסדרה שונה צורת חדר הבקרה הראשי (ואחד מהדוקטורים מציין בפרק "יומו של הדוקטור" - "אני רואה ששיפצת קצת את הטארדיס - אני לא אוהב את זה".)" הכיתוב בסוגריים אינו רלוונטי, מה גם, שהמשפט הזה הוא משפט חוזר בסדרה ,אשר נאמר פעם ראשונה ע"י הדוקטור השני לדוקטור השלישי, בספיישל "שלושת הדוקטורים"