שיחה:יעקב סער

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

אני הנחתי את התבנית, אבל לא בלב שלם. לא יודע עד כמה ההוצאה נחשבת ועד כמה הספרים נחשבים בתחומם. אשמח לשמוע את דעתם של הויקיפדים האחרים. GHA - שיחה - למען החלום, למען השלום, אמצו עוד היום ערך יתום! 16:46, 29 בספטמבר 2012 (IST)[תגובה]

חשיבות - נימוק[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

אני יוצר הערך. אני מבין את העובדה שהנחת את התבנית לא בלב שלם. בויקיפדיה יש ערך על צבי גילת שיצר את הערך על עצמו. נהגתי כמוהו ויצרתי ערך דומה. אשכול היא הוצאה לאור קטנה אך היא המובילה בישראל בתחום ספרות הטיולים על שבילים ארוכים. איני יודע אם יש ויקיפדים בעלי זכות הצבעה שמכירים את התחום של HIKING על שבילים ארוכים, אך אני מקווה שלא תמחק את הדף.

כמה מילים נוספות עלי ועל הספרים שלי: ספרי הינם המובילים בארץ על שבילים ארוכים בישראל, ומטיילים רבים מאוד מכירים אותם ומשתמשים בהם. בשנת 2008 המידע באנגלית על שביל ישראל באינטרנט הצטמצם למשפט כזה: The trail is difficult to hike. No information is available. ובשנת 2012 נשיונל ג'אוגרפיק סיווגו את שביל ישראל בתוך 20 השבילים הטובים בעולם בקטגוריה הרלוונטית. מהדורה שניה של המדריך באנגלית פורסמה ב 2011 והשלישית מתקרבת גם. התרומה של המדריכים שלי באנגלית לתיירות נכנסת לארץ עברה מזמן את הרף של 2,000,000 $ וככל הנראה גם את המיליון השלישי. רק בגלל עובדה זו אני חושב שהערך צריך להשאר בויקיפדיה.

אם תרצה הנמקות נוספות שלא מהנחתום מאנשים שאינם בעלי זכות הצבעה בויקיפדיה אשמח לשלוח כמה מהם לכאן. לא יודע האם פרסמתי בקטגוריה הנכונה אבל אני מניח שתעבירו את זה למקום הנכון, זאת במידה והמאמר ישאר.


תודה רבה וחג שמח. --Yankale17 - שיחה 17:42, 29 בספטמבר 2012 (IST)[תגובה]

היי יעקב. האם יש לך סימוכין לכל הנתונים שמסרת? נתוני מכירות של המדריך, ביקורות של אתרים מוכרים עליו, קישורים לאתרים מחו"ל שממליצים עליו, הערכות רשמיות של תרומתו הישירה לתיירות הנכנסת וכו'. GHA - שיחה - למען החלום, למען השלום, אמצו עוד היום ערך יתום! 18:19, 29 בספטמבר 2012 (IST)[תגובה]

המדריך Israel National trail נמכר באמזון ארה"ב, באמזון בריטניה, Cordee בבריטניה, באמסטרדם, חנויות ספרים בניו יורק, בוסטון ושיקאגו.

אתרים שממליצים על המדריך באנגלית:

יש עוד רבים.

המדריך Jesus Trail and Jerusalem נמכר באמזון ארה"ב, ובריטניה. המדריך Jesusweg und Jerusalem נמכר באמזון גרמניה

נתוני מכירות אני יכול למסור אבל לא כאן אלא רק במייל ובתנאים של שמירת סודיות מלאה כי זה נתון עיסקי. אין נתון רישמי של משרד התיירות לגבי הכנסות המדינה בשל תיירות נכנסת לשביל ישראל. לפי מספר המדריכים שנמכרו עד היום ובהנחה שתייר שהולך על השביל מבלה בארץ לפחות חודש ימים ובדרך כלל יותר, משאיר בארץ כ 30 דולר ליום בממוצע, אני בקלות מגיע ל 2.5-3.0 מיליון דולר.

אשר למדריך האדום על שביל ישראל בעברית אני מציע שתכנס לפורום הזה: hike.co.il ותשאל על המדריך. תציין מה מטרת השאלה ותמתין לתשובות הגולשים.

אשמח לפרט עוד כפי שתבקש. --Yankale17 - שיחה 19:44, 29 בספטמבר 2012 (IST)[תגובה]

אני מסיר את תבנית החשיבות מבלי שנערך דיון של חברי ויקיפדיה בנושא, מכיוון שאני השכנעתי שהיא מיותרת. יחד עם זאת, במידה ומישהו יחשוב אחרת ממני, ייתכן שהתווית תוחזר. במקרה כזה סביר להניח שאתמוך בחשיבות הערך, אם לא יועלו נימוקים מהותיים שיגרמו לי לשנות את דעתי ;) GHA - שיחה - למען החלום, למען השלום, אמצו עוד היום ערך יתום! 20:40, 29 בספטמבר 2012 (IST)[תגובה]

תודה והעליתי תמונה.

חג שמח.--Yankale17 - שיחה 17:36, 30 בספטמבר 2012 (IST)[תגובה]