שיחה:יער ירושלים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קישור חיצוני[עריכת קוד מקור]

הבוקר הוספתי לערך קישור חיצוני לאתר פורום האירגונים למען יער ירושלים, והוא נמחק לאחר דקות אחדות ע"י עודדי בטענה שמדובר באתר "פוליטי". אני מבקש להחזיר אותו למרות דעתו של הנ"ל.

הטיעונים שלי לטובת הקישור הם
1. המאבק על שימור היער הוא כיום חלק מהותי מהעיניין ביער, כפי שאגב מתבטא בערך עצמו, ואתר זה מהווה מקור מידע ראשוני אודות הפעילות הזו.
2. האתר גם מביא מידע אוביקטיבי רלוונטי למי שמתעניין ביער שיותר מפורט ממה שמצוי בוויקיפדיה, כולל דף עם תיאור ההיסטוריה של היער, מפת היער, תמונות, וקישורים רבים לאתרים או מאמרים הקשורים בשימור או לחילופין פיתוח האיזור. דעתו של עודדי "שאין שם הרבה מידע על היער" אולי נכונה, אבל עדיין יש שם יותר מידע מכל מקור מקוון אחר שאני הצלחתי למצוא.
3. לגבי השאיפה לאיזון -- אם מישהו רוצה להציע קישור לאתר הקורא לביטול יער ירושלים, אני תומך לכלול גם אותו. אבל אם בינתיים לא ידוע לנו אתר כזה, אז לא סביר בעיני לחכות לו.
4. לגבי הפוליטיות -- אליבא דעודדי, "קשה להמנע" מקישורים לאתרים בעלי זיקה פוליטית מדפים בעלי זיקה פוליטית, וכאן זה לא המצב כי הערך אינו פוליטי. אבל במקביל ניתן לטעון שקשה להמנע מקישור לאתרים בעלי זיקה סביבתית מדפים בעלי זיקה סביבתית, וזה בהחלט כן המצב שלפנינו.
5. מדובר בקישור חיצוני. בכוונה לא הוספתי שום התיחסות לעיניין בערך עצמו. הקישור נראה לי מעניין ובעל ערך לקוראים שמתעניינים ביער ירושלים, ואינו פוגם באיכות או במוניטין של ויקיפדיה.
6. הקישור הזה הרבה יותר רלוונטי מאחרים שכבר מופיעים בערך, למשל הקישור האווילי לשנות התשעים (שאני מקווה שנעשה על ידי בוט ולא מתוך כוונה אמיתית) והקישור הכללי לטבע. הוא גם יותר רלוונטי מהקישור החיצוני שכבר יש שם, שעיניינו תכנית ספדי ולא יער ירושלים.

אז למי שקרא עד כאן, ובדק את הטיעונים, והשתכנע -- אנא הביעו תמיכה.

--דגפ 14:40, 9 בינואר 2008 (IST)[תגובה]

אם הקישור לאתר פורום האירגונים למען יער ירושלים הוא לא רלוונטי אז אולי אני לא מבין מה זה רלוונטי. זה בהחלט קישור ראוי ויש בו מידע רב, קישור זה טוב יותר כרגע מהערך כולו. מה פה בדיוק פוליטי?--‏Avin שיחה23:39, 16 בינואר 2008 (IST)[תגובה]
הקישור שבור (איננו קיים בכתובת לעיל) ולכן דומה שעניין זה כבר איננו רלוונטי. בברכה. ALC • כ"ט בסיוון ה'תשע"א • 06:21, 1 ביולי 2011 (IDT)[תגובה]

גן האומות בהר הרצל[עריכת קוד מקור]

האם יש קשר בין חורשת הנשיאים לבין גן האומות המצוי בהר הרצל ? . פארוק - שיחה 18:58, 7 בדצמבר 2011 (IST)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (מאי 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר ביער ירושלים שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 04:22, 19 במאי 2023 (IDT)[תגובה]