שיחה:כביש 310

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


קובץ מוויקישיתוף שנמצא בשימוש בדף מועמד למחיקה[עריכת קוד מקור]

קובץ מוויקישיתוף שבשימוש בדף זה הועמד למחיקה:

להשתתפות בדיון המחיקה יש לעיין בדף הצעת המחיקה. —Community Tech bot - שיחה 15:49, 10 בינואר 2019 (IST)תגובה

קובץ מוויקישיתוף שנמצא בשימוש בדף מועמד למחיקה[עריכת קוד מקור]

קובץ מוויקישיתוף שבשימוש בדף זה הועמד למחיקה:

להשתתפות בדיון המחיקה יש לעיין בדף הצעת המחיקה. —Community Tech bot - שיחה 16:23, 10 בינואר 2019 (IST)תגובה

מספר הכביש בין מחלף עידן הנגב למחלף להבים[עריכת קוד מקור]

שלום,

בעריכה הזו מ-2015, נכתב שמאז שנסלל כביש 6 באזור, מספרו של קטע הכביש הזה הוא 310 (צומת להבים הוא שמו הקודם של מחלף עידן הנגב).

בעריכה הזו, נכתב ש"במאה ה-21" שונה מספרו של הקטע ל-31.

שאלה ראשונה: "המאה ה-21" היא תקופה די ארוכה. לאיזה זמן בה מתייחסת הטענה שמספר הכביש שונה ל-31? האם זה קרה לפני או אחרי השינוי ל-310?

שאלה שנייה: על מה נסמכת הטענה הזו? לא הצלחתי למצוא מידע עדכני ורשמי ברשת. כן מצאתי מערכת GIS של משרד התחבורה, שבה המקטע הזה מסומן במספר 31, אבל כשפותחים את המערכת הזו מופיע disclaimer שאומר שייתכן שהמידע לא עדכני.

אעדכן גם שפניתי לנתיבי ישראל, שענו לי: "מבדיקה שבוצעה מול גורמי המקצוע בחברה נמסר כי מספר הכביש בין מחלף עידן הנגב למחלף להבים הוא 310". זו תשובה רשמית שתומכת במשפט הראשון (מ-2015), אבל תשובה שקיבלתי בפרטי למייל לא נחשבת למקור קביל בויקיפדיה, וחוץ מזה תמיד יש את החשש ש"גורמי המקצוע בחברה" פשוט בדקו בויקיפדיה וראו את המשפט מ-2015, וענו לי על פיו (כנראה שזה לא מה שקרה, אבל אי אפשר לדעת).

מתייג את @Eitanbb שהוסיף את המשפט השני ("במאה ה-21") - אני יודע שכתבת את המשפט הזה ממש מזמן, אבל אשמח אם תוכל לעזור ולהבהיר לגבי הזמן אליו המשפט הזה מתייחס וכן לגבי העדכניות של הדברים באופן כללי. מתייג גם את @Arikriff שהוסיף את המשפט שלפניו, ואולי יודע גם הוא אם דברים אכן השתנו מספר פעמים מאז סלילת כביש 6 באזור, או שמספר הקטע הזה היה ונשאר 310.

תודה רבה! ‏E L Yekutiel‏ - שיחה 16:44, 2 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

E L Yekutiel שכחתי לגמרי מהעריכה הזאת, ייתכן שהמקור שלי לא היה אמין, אני לא ממש זוכר. אם נתיבי ישראל ענו לך שמספר הקטע הוא 310, אז הוא כנראה 310. אני אבטל את המשפט הנ"ל. ואכן מערכות GIS של משרד התחבורה לא תמיד מעודכנות. פאשלה שלי ‏Eitanbb💬 ✏️ 📋 21:21, 2 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
@Eitanbb הכל בסדר, תודה רבה על התשובה ועל התיקון!
אם כבר, אז במשפט שלפניו (זה שעכשיו אחרון בפיסקה) יש משהו קצת לא ברור בניסוח: "הקטע בין צומת להבים עד להבים סומן אף [הוא] עד שנת 2015" (המילה "הוא" נמחקה בעריכה מאוחרת יותר), אני מניח שהכוונה היתה לומר שהקטע הזה סומן אף הוא ככביש 31 עד שכביש 6 נסלל. אני משנה קלות את הניסוח, תרגישו חופשיים כמובן לתקן אם הבנתי לא נכון.
שוב תודה! ‏E L Yekutiel‏ - שיחה 22:37, 2 בנובמבר 2023 (IST)תגובה