שיחה:כדורשק

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

יש לי זכויות יוצרים על הטקסט, אני כתבתי אותו. האתר www.footbag.co.il נמצא בבעלותי. אנא צרו עימי קשר על מנת לאשר את הטקסט. אתה יכול לשלוח אימייל ל ariel@footbag.co.il ואני אענה לך עליו או שאשלח אישור על רכישת דומיין.


הלו???!??!?! מישהו????? עם מי אפשר לדבר על זכויות יוצרים?

הכל על התהליך הנדרש כתוב בויקיפדיה:אישורים להעתקה. ‏DGtal15:30, 8 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]


אני לא מבין מדוע אתם לא נותנים לי לערוך את הערך הזה.... אני שותף בכדורשק ישראל הארגון היחיד בארץ המתעסק עם הספורט הזה. הידע שיש לכם הוא מוטעה (לדוגמה התמונה ששמתם היא ממש לא של כדור פריסטייל כמו שהכיתובית מתחת לתמונה טוענת..) הקטסטים שבחרתם כן להציג לא מראים את התפתחות השמחק, ההיסטוריה שלו, איפה הוא היום, איפה אפשר ללמוד עליו ולקרוא עליו ועוד הרבה הרבה מידע חיוני! אני מאוד רוצה להרחיב עוד ועוד את הערך אבל כל פעם שאני מעלה מידע אתם מורידים אותו... בנוסף, איך אוכל להוכיח לכם שאני בעל האתר footbag.co.il? מתי תתנו לי להעלות תמונות ולהרחיב את הערך (ועוד ערכים קטנים יותר שקשורים לספורט כמו 'כדורשק פריסטייל', 'כדורשק רשת', 'כדורשק גולף' ועוד רבים אחרים.... ?!??!?!) אפשר ליצור עימי קשר גם ב ariel@footbag.co.il תודה ויום טוב


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 07:03, 15 במאי 2013 (IDT)[תגובה]