שיחה:לוני הרציקוביץ'

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הערך כתוב בצורה מזעזעת שלא תואם אפילו את הפרוקטוקולים של זקני ציון. הוא מנוסח רע ולא תואם את הויקיפדיה העברית ונדרש שמישהו עם סמכות יעשה סדר בבלאגן. 93.173.183.196 11:07, 22 באפריל 2012 (IDT)[תגובה]

ONE וויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

הועבר מ-ויקיפדיה:מזנון:

השוואה בין הכתבה לוני הרציקוביץ' ומכבי ת"א - סוף עידן לערך לוני הרציקוביץ':

  • כתבה: "ב-2002 מינה הרציקוביץ' את ניר קלינגר למאמן. בעונתו הראשונה זכה קלינגר באליפות"
  • ויקיפדיה: "ב-2002 מינה הרציקוביץ' את ניר קלינגר למאמן (במקום ניר לוין). בעונתו הראשונה זכה קלינגר באליפות"
  • כתבה: "הדיח את אבי נמני וטל בנין מהקבוצה במהלך שזכה לגיבוי מלא מצד הרציקוביץ'. הדחת נמני, שנחשב לסמל עבור האוהדים של מכבי, גרמה לקרע גדול בין האוהדים למועדון."
  • ויקיפדיה: "הדיח את אבי נמני וטל בנין מההרכב במהלך שזכה לגיבוי מלא מצד הרציקוביץ'. הדחת נמני, שנחשב לסמל עבור האוהדים של מכבי, גרמה לקרע גדול בין האוהדים למועדון" (תשימו לב שפה כתוב בטעות "הרכב" במקום "קבוצה" והם תיקנו את זה)
  • כתבה: "ואילו האוהדים מצידם החרימו משחקים ולבשו חולצות שחורות לאות מחאה"
  • ויקיפדיה: "אוהדים החרימו משחקים ולבשו חולצות שחורות"

והשיאים:

  • כתבה: "בסוף עונה נכנע הרציקוביץ' ללחץ האוהדים, ותודות לסיוע מדייוויד פדרמן החזיר את נמני למדים הצהובים. לוני לא הסתפקר בכך, והחתים שורת כוכבים במכבי ת"א, לרבות אייל ברקוביץ', ג'ובאני רוסו, בלסינג קאקו וז'וזה דוארטה. הציפיות מהקבוצה היו גדולות והאוהדים רכשו 10,000 מנויים."
  • ויקיפדיה: "בסוף אותה עונה נכנע הרציקוביץ' ללחץ האוהדים, ותודות לסיוע מדייוויד פדרמן החזיר את נמני והחתים שורת כוכבים במכבי ת"א, לרבות אייל ברקוביץ', ג'ובאני רוסו, בלסינג קאקו וז'וזה דוארטה. הציפיות מהקבוצה היו גדולות והאוהדים רכשו 10,000 מנויים."
  • כתבה: "במהלך עונת 2005/06 הצהיר הרציקוביץ' שהוא מעוניין למכור את מכבי תל אביב. בתקשורת הוזכרו מספר רוכשים פוטנציאלים ואף נחתמה עסקה עם פיליפ חבאבו סולומון. אלא שבגלל פרסומי מעריב על עבירות של סולומון שאף ישב בגינן בכלא בצרפת ובארצות הברית חזר בו הרציקוביץ' מהעסקה."
  • ויקיפדיה: "במהלך עונת 2005/06 הצהיר הרציקוביץ' שהוא מעוניין למכור את מכבי תל אביב. הוזכרו מספר רוכשים פוטנציאלים (ביניהם: זכי רכיב, ברנארד טאפי ועוד) ואף נחתמה עסקה עם פיליפ חבאבו סולומון. בגלל פרסומי מעריב על עבירות של סולומון שאף ישב בגינן בכלא בצרפת ובארצות הברית חזר בו הרציקוביץ' מהעסקה."
שלחתי מייל זעוף לone.נדב 23:46, 18 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]
עזוב מכתב זועף אני בעד הודעה לעיתונות ותביעות הז"י, ההודעה לעיתונות לדעתי כי זה סקופ די פיקנטי לטעמי. הידרו 00:00, 19 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]
בעקבות פנייתי, הכתבה הוסרה מהאתר. נדב 15:45, 19 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]
יפה. אם להגיד את האמת - אני ממש לא מקנא בכתב. עידן ד 21:38, 20 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]

הערה קטנה[עריכת קוד מקור]

בס"ד היי חברים! לדעתי צריך להוסיף שהיום לוני הרציקוביץ', מכר את מכבי ת"א למישהו אחר. לשיקולכם. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 23:49, 18 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]

סוף הסיפור - ONE וויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

ONE העלו כתבה חדשה לגמרי של כתבת שונה על הנושא: http://www.one.co.il/Article/107158.html, במקום הכתבה שהורדה.

הכתבה הנוכחית לדעתי ברמה הרבה יותר נמוכה.

כמו שנאמר מסכן הכתב המקורי.