שיחה:ליגת הפוטבול הישראלית

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מהי ליגת הפוטבול הישראלית?[עריכת קוד מקור]

האם הליגה מוכרת על ידי ארגון הפוטבול העולמי? צהוב עולה 19:46, 4 יולי 2006 (IDT)

יש בכלל ארגון עולמי בפוטבול?--ניצן 21:28, 12 יולי 2006 (IDT)

הליגה הוקמה בשנה האחרונה (2005) ומהווה פריצת דרך של ענף ספורט הפוטבול בישראל. הקמתה היא צעד היסטורי שזורע זרעים לעתיד הענף בארץ. עיקר ייחודה בכך שהיא הליגה היחידה והראשונה בישראל לפוטבול בתיקול מלא (Tackle football), להבדיל מפוטבול נגיעה (touch) או פוטבול דגלים (flag).

אשמח אם תענה לשאלה של צהוב עולה למעלה. pacmanשיחה 02:04, 5 יולי 2006 (IDT)
באיחור "קט" של כ-5 שנים, כן - הליגה מוכרת ע"י הארגון העולמי.

אין שום סיבה למחוק את "ליגת הפוטבול הישראלית"[עריכת קוד מקור]

מזה זמן שאני מנסה להחדיר את הערך "ליגת הפוטבול הישראלית" לויקיפדיה ומשום מה העורכים הראשיים מתעקשים למחוק את הכתוב תחתיו. המדובר הוא בליגה חדשה שקמה לפני פחות משנה בישראל, בעשייה חלוצית וללא מורא, על ידי אנשים נהדרים, שעושים למען מטרה נעלה. בטקסט שנכתב היו רק פרטים אינפורמטיביים על היסטוריית התפתחות הליגה שלדעתי יכולה לעניין אנשים רבים בארץ ובחו"ל. אני מוחה בזאת על הגישה השמרנית והמקובעת של עורכי ויקיפדיה שאינם מבינים חשיבותו של ערך שכזה.

צר לי אבל זה פשוט לא רלוונטי, ויקיפדיה איננה במה לפרסום ודבריך מוכיחים כי זאת מטרת ההכנסה של הערך. טרול רפאים 15:52, 15 יולי 2006 (IDT)
קריאת הערך בצורתו הנוכחית מלמדת שמדובר בפעילות שמתבססת וזוכה להכרה, ולכן בהחלט ראוי שהערך יופיע בוויקיפדיה, בלי קשר לכוונותיו של יוצר הערך. דוד שי 16:01, 15 יולי 2006 (IDT)

חשיבות הערך לא ברורה, לא מא בדף השיחה ובוודאי שלא דרך המלל עצמו, שמהתיאור היבש שבו משתמע שאין ל"ליגה" הזו כל חשיבות. מהערך עולה שמדובר ביוזמה יפה של חבורת צעירים לבסס ספורט חדש בישראל. יכול להיות שהנסיון הזה יצבור תאוצה ויהיה זכאי לערך בוויקיפדיה, אבל בנתיים הוא לא הגיע להכרה ציבורית כלשהי ואני לא רואה סיבה שוויקיפדיה תסקר יוזמה כזאת כל עוד שאין לה השגים משמעותיים: אפילו רק משחק גמר יחיד התקיים - וברור שאין לא ליגה מסודרת ולא אוהדים ולא סיקור תקשורתי. ‏pacman - שיחה 11:31, 1 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]

אין לי מושג עד כמה הליגה הזאת מבוססת או חשובה, אבל בנוגע לתבנית החשיבות, הייתה על הערך הזה כבר תבנית חשיבות, דוד שי הבהיר את חשיבות הערך בעיניו והתבנית הוסרה, הדרך למחוק את הערך כעת עוברת בהצבעת מחיקה. בברכה, --איש המרק 09:22, 2 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]
שלחתי לדוד שי אימייל בעניין השחזור שלו, והוא הרשה להחזיר את תבנית החשיבות ולקיים דיון חוזר. ‏pacman - שיחה 22:49, 2 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]

אני מוחה על מחיקת העמוד מויקיפדיה ודורש להחזירו לאלתר[עריכת קוד מקור]

הערך "ליגת הפוטבול הישראלית" הכיל מידע היסטורי על התהוות הפוטבול במדינת ישראל. בתוך כחודשיים מהיום אמורה הליגה לצאת לעונתה השניה והפעם בציוד מיגון מלא, והכל הודות להתארגנות החלוצית שתוארה תחת ערך זה כאן. אני דורש להחזיר לאלתר את הערך לויקיפדיה, יחד עם כל הטקסט ויחד עם התמונה שהופיעה בו.

שיטת המשחקים[עריכת קוד מקור]

שכתבתי את שיטת המשחקים בפליי אוף. אם טעיתי, תקנו אותי.--ניצן - שיחה 07:01, 11 באוקטובר 2011 (IST)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 09:04, 25 בספטמבר 2013 (IDT)[תגובה]

מה פתאום אצטדיוני כדורגל מסומנים כאצטדיוני בית של קבוצות הפוטבול?[עריכת קוד מקור]

ראיתם משחקי פוטבול בסמי עופר וטדי ובלומפילד?

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (פברואר 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בליגת הפוטבול הישראלית שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 14:03, 12 בפברואר 2024 (IST)[תגובה]