לדלג לתוכן

שיחה:מותק גיבורי החלומות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 4 שנים מאת שלמה המלך המכלולאי13 בנושא דיון על תבנית מקורות

דיון על תבנית מקורות[עריכת קוד מקור]

עוזי הלוי, שחזרת את השינוי שעשיתי מ{{מחפש מקורות}} ל{{ללא מקורות}} (שעשיתי בנימוק בנימוק של "בכלל אין"), והתקציר שלך היה "אין, ולכן הוא מחפש". פתחתי פה בדיון כדי שלא יחשב שנכנסתי למלחמת עריכה. ובכן, שים לב:

הניסוח של 'תבנית מחפש' מקורות הוא: ערך מחפש מקורות רובו של ערך זה אינו כולל מקורות או הערות שוליים, וככל הנראה, הקיימים אינם מספקים. אנא עזרו לשפר את הערך על ידי הוספת קישורים חיצוניים והערות שוליים ממקורות אמינים. מידע שלא יובאו לו תימוכין עלול להיות מוסר מן הערך.

בעוד הניסוח של 'ללא מקורות' הוא: ערך ללא מקורות בערך זה אין מקורות ביבליוגרפיים כלל, לא ברור על מה מסתמך הכתוב בו וייתכן כי מדובר במחקר מקורי. אנא שקלו לשפר את אמינות הערך באמצעות הבאת מקורות לדברים ושילובם בגוף הערך בצורת קישורים חיצוניים והערות שוליים. אם אתם סבורים כי ניתן להסיר את התבנית, ניתן לציין זאת בדף השיחה.

כפי שמן הסתם שמת לב, ההבדל (לכאורה היחיד) ביניהם הוא: שבמחפש כתוב ש"רובו של הערך" חסר מקורות, ו"ככל הנראה 'הקיימים' אינם מספיקים", בעוד שללא כתוב שבערך אין בכלל, ("וייתכן כי מדובר במחקר מקורי"), כאשר לאחר מכן באה בשניהם הנוסח המבקש להביא מקורות.

כיוון שבערך זה אין בכלל לא הערות שוליים ולא קישורים חיצוניים, אני חושב בהחלט אמור להיות כתוב ללא מקורות כלל. (אלא אם כן אתה רוצה שיהיה כתוב שהוא מחפש ומידע ללא תימוכין עלול להיות מוסר ולא הנוסח של השנייה, ואז לכל היותר צריך ליצור תבנית המשלבת את הניסוח המדוייק שבניהם.

נ.ב. צר לי מאוד על הביורוקרטיה והסחבת כאן, שבשביל כל שינוי פשוט חייבים לפתוח בדיונים ארוכים ומבזבזי המון זמן, ואם אתה משחזר בזרה מייד אתה מואשם ב"מלחמת עריכה" ומבוקש לחסימה. חבל...

בברכה, שלמה המלך המכלולאי13 - שיחה 23:00, 31 באוקטובר 2019 (IST)תגובה