שיחה:מילת ביטחון

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

"השימוש במילות ביטחון מקובל אצל משתתפים המקבלים עליהם את תפיסת העולם של יחסים בטוחים בין בוגרים שפויים. מי שדוגל בפילוסופיה מתירנית יותר, הכוללת לקיחת סיכונים באופן מודע, עלול לנטוש את השימוש במילות ביטחון.

דבר זה נפוץ במסגרות קיצוניות של יחסי שליטה וכניעה. במסגרות כאלה, הוויתור על השימוש במילות ביטחון הוא מעשה בהסכמה מהצד הכנוע."


אני מסיר את החלק הזה לעת עתה - זה אמנם תרגום מויקיפדיה באנגלית, אבל אין שום מקור שמצביע על זה ש- RACK - לקיחת סיכונים באופן מודע - , מתקשר עם השימוש במילות ביטחון. אדם יכול להיות SSC ועדיין לא להשתמש בכלל במילת ביטחון. לדוגמא - אני מבקש ממישהו שיכה אותי בישבן עם היד, אבל אומר שאני רוצה להיות בתקשורת איתו כל הזמן ושאני מתכוון לכל מה שאני אומר. לא עשינו שום דבר שהוא לא SSC ועדיין לא השתמשנו במילת ביטחון.

וגם כשמדובר על מסגרות קיצוניות של יחסי שליטה, מה הכוונה פה? לאילו יחסים? ויש מקורות? זו אמירה ממש כללית ונחרצת יחסית למשהו שלא מתואר.

האם באמת אין האדם מסוגל לצאת ממערכת היחסים של "עבדות" נניח? הרי אם העבד רוצה להפסיק את עבדותו, הוא יכול לפנות לרשויות החוק, מכיוון שעל פי החוק בארץ העבדות אסורה. אז ברור שמדובר פה בעבדות מדומה.