שיחה:מלחמת האזרחים בסומליה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הערך מתורגם מוויקיפדיה האנגלית המסתמכת על סדרה ארוכה של ערכים אחרים ולכן יש בו "חורים" רבים. זו אינה הבעיה היחידה בערך.

בוויקיפדיה באנגלית יש קטע שלא תרגמתי ובו מוזכרות השערות שהמטרה האמיתית של ארצות הברית בהשתתפות בכוח האו"ם הייתה סיוע לחברות הנפט האמריקניות והבריטיות הגדולות שלהם יש זיכיונות לחיפוש נפט בסומליה. אני מניח שמתוך כוונה להראות נייטרליות הושאר קטע זה בוויקיפדיה האנגלית למרות שעל פי תאורית קשר זו שלח ביל קלינטון אמריקנים אל מותם רק כדי לרצות ידידים רבי השפעה. כל מי שחי בתקופה זו זוכר את הכתבות שהופיעו בעיתונות ובטלוויזיה על הרעב הגדול בסומליה והלחץ שהופעל על הממשל האמריקני להתערב. אז ייתכן שגם חברות הנפט היו מעורבות, אבל לכתוב קטע גדול על כך ולהציג אותן כגורם משמעותי בהתחוללות מלחמת האזרחים בסומליה יכול לקרות רק באנציקלופדיה חופשית שבה כל אחד יכול לערוך.

בהמשך מועלית טענה שה-CIA מימן את ראשי הצבאות הפרטיים במוגדישו שהקימו ארגון בשם Alliance for the Restoration of Peace and Counter-Terrorism או בראשי תיבות ARPCT כנגד הארגון המוסלמי "איגוד בתי המשפט המוסלמיים" וכאסמכתה מובאת כתבה מהעיתון Final Call של הגזען המוסלמי לואיס פרחן שהנייטרליות שלו לגבי עימות בין כוח מוסלמי התומך בהחלת השריעה על סומליה וביו כוח חילוני מוטלת בספק. אביהושיחה 22:55, 9 באפריל 2009 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (נובמבר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במלחמת האזרחים בסומליה שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 07:59, 18 בנובמבר 2022 (IST)[תגובה]