שיחה:מלט

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

עריכה ב 2008[עריכת קוד מקור]

בערך זה היו שגיאות מהותיות. שיניתי אותו ע"מ שלפחות לא יטעה את הקוראים. יש לחשוב האם יש מקום לערך נפרד בנושא טיח, או להרחיב בערך זה. בנושא מלט רביגה אין הרבה מה לכתוב. בנושא מלט לטיח, יש 3 שכבות של טיח רגיל, טיח פנים וחוץ, טיח אקוסטי, טיח תרמי, וטיח להגנה מפני קרינה.

כמו כן, יש לשקול האם להכניס לכאן דייס (graut), או לייחד לו ערך נפרד עמית קני - שיחה 15:06, 6 במרץ 2008 (IST)[תגובה]

מלט רביגה לעומת מלט טיח. האם זה בדיוק אותו חומר? והשימוש העקרי של יצירת בטון? ומה עם מלט לבן?[עריכת קוד מקור]

בפתיח יש הפרדה בין מלט רביגה למלט הטיח. לא הבנתי האם אלו שני סוגי מלט שונים. או רק שני שימושים עקריים. או משהו אחר. נדמה לי שמלט הטיח הוא מה שמכונה מלט לבן. אך איני בטוח. ובתמונה של מלט בין שלוש לבנים מופיע מלט בהיר. אך הוא מתאים לשימוש שרשום למלט רביגה. ואיך מלט שמשמש לבנית קורות של גשרים, ועמודים של בנין, דהינו לבטון, קשור לשני השימושים העיקריים שנרשמו? כאילו שקורות של בנין, עמודי גשרים, והיום לפעמים גם הקירות החיצוניים של המבנה, אינם שימוש עקרי? סבור שכדאי שהצרוף מלט לבן יופיע בערך לפחות פעם אחת. עם איזהו הסבר. סבור שהצרוף מלט לבן, שהוא ניגוד של מלט אפור, מופיע בארץ, אולי גם בחו"ל, לא מעט. 109.253.184.240 03:39, 18 באפריל 2023 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (פברואר 2024)[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר במלט שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 08:19, 15 בפברואר 2024 (IST)[תגובה]