שיחה:מסע הצלב של הילדים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הפסקה האחרונה לגמרי לא מובנת: "כמה היסטוריונים מערערים וטוענים כי מסע הצלב הגמור היה בדיוני, אין הוכחות מציאותיות לכך שאירוע כזה התרחש במאה ה-13 או במאה אחרת. מחקר אשר נעשה בתחילת שנות ה-80 מרמז על כך שמסע הצלב של הילדים הוא מסקנה מוטעת של תנועות דתיות של 1212 בין עניים חסרי מולדת."

צריך לתקן. ארנון פניני 12:37, 8 ספט' 2004 (UTC)

מה לא ברור? הפסקה מציגה דעה נוספת גילגמש 13:24, 8 ספט' 2004 (UTC)
אם הבנתי נכון את הבעיה, המשפט האחרון בפיסקה לא ברור משום שהערך לא תורגם במלואו מהויקי באנגלית. לפסקה זו יש המשך שמבהיר את הכוונה. הערך המקורי באנגלית. איצי 14:08, 8 ספט' 2004 (UTC)
הבנת נכון. הבעייה היא בחצי השני של המשפט האחרון. לגמרי לא מובן. ארנון פניני 15:17, 8 ספט' 2004 (UTC)

תגובה לילדותיות שבעניין נזה/ עמוס לוזון[עריכת קוד מקור]

אומנם מסעי הצלב היו אמורים לשחרר את ארץ הקודש (ארץ ישראל) מהמוסלמים, אך כל המסעות נעשו ע"י אנשים בוגרים ולא ע"י ילדים. טוב, לכפריים עניים יש תמיד פנטזיות דמיוניות שכך אגב נולדו רובם המכריע של כל האמונות העממיות והטפלות, אבל ילדים יעשו דבר כזה? המחשבה של ילד היא שונה משל מבוגר ולאורך האבולוציה וההיסטוריה של האדם זה תמיד היה כך. אין לילד ניסיון לארגן דבר נועז כזה ואפילו שראיתי כאן על מסע הצלב של הילדים בקשר הדוק לסיפור של החלילן מהמלין. הזוי כבר אמרנו ?!

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר ב־מסע הצלב של הילדים שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 04:23, 29 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]