שיחה:מצר דובר

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

מר נון הנכבד, אני מבין את השגותיך על סגנון ואין לי שום רצון להכנס למריבה בענין זה, אולם הפלישה הרומית לבריטניה התרחשה בקיץ של שנת 43 לספירה, על ידי לאלוס פלאטויוס בראשות 4 ליגיונות, תחת פקודה מקלאודיוס. רק לאחר שחלקים נכבדים מהאי נכבשו, עד לנהר התמזה, הגיע קלאודיוס לחזית, כשהוא חוצה את התעלה בסביבות בולון. כלומר קלאודיוס לא פלש והקים את ראש הגשר בעצמו אלה הורה על כך. אנה החזר את השינוי בפלישה הרומית לקדמותו, בברכה--יום טוב 23:05, 9 ספטמבר 2005 (UTC)

יום טוב שלום, גם על פי דבריך הפלישה התבצעה בהוראת קלאודיוס, והוא אף הגיע לחזית. מה אם כך לא טוב בניסוח המקורי? והרי גם פלאטויוס לא יצר בעצמו את ראש הגשר אלא חייליו. ולכל חייל, ליגיון וכד' יש שם - אז למה שלא ננקוב בשמותיהם ונהפוך את הערך על מצר דובר לסאגה היסטורית.
מאידך, גם אני לא הייתי רוצה להכנס למריבה, ולכן אתה מוזמן לשנות ולתקן כראות עיניך, ובתנאי שהשינויים אכן ישפרו את הערך. בברכה, Noon 23:46, 9 ספטמבר 2005 (UTC)
פשוט עניין של דייוק וסמנטיקה. יש הבדל בין" הצבא הרומי פלש בפקודותו של קלאדיוס" לבין "קלאדיויס פלש". הרי לא נגיד בערך על סיני שלוי אשכול כבש אותה במלחמת ששת הימים נכון? אני אתקן את ההערה לפי ראות עיני ואם זה לא ימצע חן בענך שנה אותה לניסוח הקודם שלך ואני אעזוב את העניין--יום טוב 10:16, 10 ספטמבר 2005 (UTC)