שיחה:סוס איסלנדי

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ערך זה נכתב, או הורחב משמעותית, על ידי תלמידי בית הספר קריית החינוך אורט רבין בגן יבנה,
במסגרת שיתוף פעולה בין ויקימדיה ישראל לרשת אורט ישראל
.

פעילויות ויקימדיה ישראל במערכת החינוך

הסברים לכמה מהשינויים בגרסה המקורית של הערך[עריכת קוד מקור]

  1. בררה טבעית היא תהליך שנעשה ללא כל התערבות אנושית. מצב שבו בני-אדם מכוונים את הרבייה, בלי התערבות של הנדסה גנטית, כדי ליצור זנים וגזעים חדשים, מכונה "גידול בררני" (או "גידול סלקטיבי"). עדיין לא נכתב ערך על גידול בררני בוויקיפדיה.
  2. אם הסברה שמוצאו של הסוס האיסלנדי בפוני אינה נכונה, יש לציין זאת בפתיח של הערך, או לוותר על כליל על אזכור הסברה בפתיח (ולהסתפק באזכורה בהמשך).
  3. אין לנו שום דרך לדעת אם לסוס יש אישיות או לא. זה מושג שאפשר לייחס רק לבני-אדם. לגבי בעלי-חיים, אנחנו יכולים לדבר רק על ההתנהגות שלהם. כך גם לגבי ביטויים כמו "מושך תשומת לב", "בני-אדם שהוא לא מכיר" - אנחנו לא יודעים אם לסוס יש רצון או כוונות. דברים כאלה אנחנו יכולים לדעת רק לגבי בני-אדם. לגבי בעלי-חיים אנחנו יכולים רק לתאר את ההתנהגות החיצונית שלהם.
  4. במקום "הליכה" עדיף לכתוב "פסיעה". מהתיאור לא ברור אם הסוס נע באופן שמתאים להגדרה של "הליכה" או להגדרה של "ריצה", לכן עדיף להשתמש במונח ניטרלי - פסיעה.
  5. הכחדה היא השמדה טוטאלית של מין או זן. אם נשארו פרטים מהמין או מהזן, אז אפשר בהחלט לומר שאוכלוסייתו הידלדלה, אבל אי-אפשר לדבר על הכחדה. JoyfulEditing - שיחה 14:43, 10 במאי 2017 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (ינואר 2023)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בסוס איסלנדי שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 01:31, 12 בינואר 2023 (IST)[תגובה]