שיחה:פיתון 5

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

כניסה לשירות מבצעי[עריכת קוד מקור]

לפני שמישהו יקפוץ עם ב"מ/ב"ש/וואטאבר - חיכיתי יפה, כמו ילד טוב, עד שהתקשורת פרסמה את הנקודה שהפלת האבבאייל בוצעה בעזרת טילי פיתון 5 (אגב, אני לא יכול להתחייב שמדובר דווקא ב-5, אבל זה פיתון על בטוח :-)).

זה גם מוביל אותי לנושא הבא: נחמיה ג 12:54, 5 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

ארגון חוזר של הערך[עריכת קוד מקור]

לדעתי צריך לשנות את הערך מ-"פיתון 5", ל-"פיתון (טיל)", ולשנות את הערך כך שיעסוק בכל סדרת הפיתון והשפריר, בסדר כרנולוגי, ממש כמו בערך בוויקי-אנגלית. פיתון 5 לא עומד בזכות עצמו בכלל. זה גם תואם את שאר הערכים בקטגוריית טילי האוויר-אוויר. ה-AIM-9/7 לא עומדים בתור הגרסה האחרונה הוא הראשונה שלהם.

דיעות? נחמיה ג 12:54, 5 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

אני מסכים. זה גם יחסוך את הנחרצות (המיותרת) בקביעה שדווקא הדגם פיתון 5 הוא זה שהפיל את מל"ט החיזבאללה.
על פניו, בכל מקרה, זה ה-5 שהפיל. בהתאם לכך החזרתי את הקביעה שה-5 הוא שהפיל..נחמיה ג 12:10, 9 באוקטובר 2006 (IST)[תגובה]

בנוסף, מציע לשנות את המאפיין "יעוד הפיתון היא פגיעה בטייס ולא במנוע" ל:"יעוד הפיתון הוא פגיעה במרכז גוף המטוס ולא בחלקו האחורי של המנוע". המטרה היא להפיל את המטוס באמינות גבוהה (מה שקוראים באנגלית "Greater probability of kill") ולא להרוג. דדי 20:22, 17 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

אני בעד "להבדיל מטילים שואפי חום מסורתיים, המיועדים לפגוע בצינור הפליטה, הפיתון מתוכנן לפגיעה במרכז גוף המטוס, על מנת להביא להפלה בוודאות גבוהה". אגב - יצא לי לראות צנ"פ שפגע בו סיידוויינדר, מראה חביב..
אגב, זה מזל"ט, לא ממש מל"ט.. מה שהחיזבאללה שלח..נחמיה ג 23:48, 19 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

העבודה הושלמה - פיתון (טיל). ועכשיו נותר רק להתלבט האם למחוק את הערכים שפריר ופיתון 5, או לא.. נחמיה ג 02:49, 12 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]