שיחה:שאטלה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

כתוב על תחנת המטרו "העמוסה ביותר בעולם, שנייה רק לתחנת שינג'וקו בטוקיו". אז היא מס' 1 בעומס, או 2? ‏odedee שיחה 05:51, 19 במרץ 2007 (IST)[תגובה]

צודק, לא ברור: היא הגדולה ביותר בעולם ושנייה בעומס רק לתחנת שינג'וקו בטוקיו. רועי בושי 07:49, 19 במרץ 2007 (IST)[תגובה]

שאלה ובקשה[עריכת קוד מקור]

הערך מאגד כמה ערכים קטנים שתורגמו מהוויקיפדיה הצרפתית (Châtelet, Place du Châtelet, Théâtre du Châtelet, Théâtre de la Ville, Châtelet (métro de Paris), Gare de Châtelet - Les Halles, Fontaine du Palmier), שלחלקם מקבילה באנגלית.

1. שאלתי היא כיצד לקבוע את הקישורים לוויקיפדיות השונות? האם לאגד את כל הקישורים מכל אחד מהערכים? (כרגע יש קישור רק לערך Châtelet הצרפתי, עם קישוריו לשפות שונות).

2. בקשה: התקשתי בתרגום כמה מהפסקאות מצרפתית, ואשמח לקבל עזרה (הרחבת הפסקה "בזמן המהפכה הצרפתית", למשל), וכן בדיקת טעויות תרגום.

בברכה, רועי בושי 09:07, 19 במרץ 2007 (IST)[תגובה]

יהיה כנראה צורך בקצת חזון: לי אין ספק שעל תחנת המטרו שכרגע מוזכרת בפסקה אחת אפשר לכתוב ערך נפרד, שמן מאוד, ולא הייתי מוסיף לה בינוויקי הנה, אם כי אתה יכול אולי להעביר את הפסקה הזו לערך נפרד. לגבי שאר הבינוויקי בצרפתית אינני בטוח, אבל זכור דבר אחד: כשאתה מוסיף בינוויקי ליותר מערך אחד בשפה מסוימת, הבוטים שמעדכנים בינוויקי בכל השפות יפסיקו לעדכן את הבינוויקי בכל הערכים המעורבים, בכל השפות. זה לא אסון נורא, אך רצוי להמעיט בכך במידת האפשר. ‏odedee שיחה 09:50, 19 במרץ 2007 (IST)[תגובה]