שיחה:תיקים באפלה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת Tayson בנושא חשש העתקה
אכן. על פי כללי הכתיב חסר הניקוד, יש לכתוב "תיקים באפלה". אפשר, בערך עצמו, להשתמש בניקוד עזר (צרה מתחת לפ"א), אך האיות הנכון כאמור "תיקים באפלה". Eranb 18:53, 5 ספט' 2004 (UTC)
  • סליחה, אבל באיזה חוצפה אתה מחזיר לגירסה הקודמת מבלי לרשום כלום. חמישה אנשים עבדו על הערך הזה. איזה חוצפה!!! תחזיר את זה מייד. רק במדינה ישראל לא מעריכים עשייה של אנשים אלא בביטול מתייחסים לעבודות של אחרים. פשוט בזיון.

אם אתה לא מחזיר או מגיב לפחות, אני אפנה הלאה. Tayson 22:09, 4 באפריל 2007 (IDT)תגובה

חשש העתקה[עריכת קוד מקור]

אתה בטוח שהכל מקורי ואין העתקות? למה אני מרגיש לא בנוח עם משפט כמו "בתהליך תרגום ע"י FeLL67 (אם לא מתרגמים נא להודיע בפורום)"? חגי אדלר 22:21, 4 באפריל 2007 (IDT)תגובה

זה מתורגם מהערך האנגלי של ויקי. שכחתי להוסיף.

ואני מבקשת להחזיר את הגירסה הארוכה. למה לערך האנגלי אין בעיה להיות כזה ארוך? למה? חוסר הערכה מזעזעת! Tayson 00:26, 5 באפריל 2007 (IDT)תגובה

לא הבנתי רק דבר אחד[עריכת קוד מקור]

פרקי המיתולוגיה אלו הם פרקים שהיו בסדרה עצמה ופשוט בעונה מצומצמת יותר, שעוסקת רק בחייזרים ובקונספירציות...? כלומר זה לא המשך לסדרה אלא חוזרים על עצמם אותם הפרקים שהיו בעונות 1-9?


  • פרקי המיתולוגיה הם פרקים לכל דבר ועניין. ההבדל העיקרי זה שהצופה יתקשה מאוד להיכנס לסיפור ולהבין את העלילה אם הוא צופה בפרקי מיתולוגיה מאוחרים יותר, זאת מכיוון שפרקי המיתולוגיה מגוללים סיפורים שקשורים לעלילת הסדרה כולה.