לדלג לתוכן

שיחה:Isrataku

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת Pacman בנושא די

חשיבות הערך: הערך חשוב בהחלט מכיוון שישראטאקו היא אבן הדרך הראשונה בתחום האנימה הישראלית ברשת. אם לא הפורטל והפרוייקטים שהוא הקים, מעמד האנימה בישראל היה היום רעוע. בנוסף על כך, מדובר בגוף עיתונאי המוכר על ידי גורמים כמו YNET ופורטלים גדולים בחו"ל, ואין הוא שונה מגופים נוספים העוסקים בתחומי עניין ספציפיים (כמו עין הדג למשל, שיש לו ערך בוויקיפדיה). מקווה שהבהרתי עת העניין. --Ram Kaits 16:39, 9 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

לי בהחלט הבהרת את העניין. צריך גם להוסיף שהערך אינו אולטרה קצרמר, אלא ערך מושקע ובעל מספר פסקאות. נינצ'ה - שיחה - בואו לקרוא ולערוך! 01:34, 15 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

למה שלא יהיה לזה ערך ?[עריכת קוד מקור]

אם ל-YNET ו- NRG יש ערכים שמצדיקים את עצמם, מדוע שלישראטאקו - כאתר פורץ דרך שמביא חדשות ומשנה את מגמת האנימה בארץ לרמה אחרת - לא יהיה ערך? לפי מה שנראה לי, לא רק שיש לערך הצדקה, הוא גם צריך להתרחב. יוני.

זה חשוב מאוד[עריכת קוד מקור]

האתר הזה אוסף את כל ההוצעות של קבוצות פאנסאב ומגיע לו פירסום

למה ישראטאקו[עריכת קוד מקור]

בישראטאקו גולשים מדי יום אלפי גולשים,והאתר מתפתח מדי יום ביומו.

ישראטאקו,הוא אתר גדול לא פחות מאתרי חדשות אחרים,שעליהם יש ערך בויקיפדיה.

בלי ישראטאקו,המודעות לאנימה בארץ,הייתה נמוכה בהרבה ממה שהיא עכשיו.

ישראטאקו מעניקה חסות לקבוצות פנסאב רבות וחשובות,וחלקן מוציאות תרגומים באיכות גבוהה יותר אפילו משל קבוצות בחו"ל,ולפעמים אפילו לפניהן.

לישראקאטו קהילה גדולה ומפותחת,ומערכת פורומים משוכללת.

אלפי אנשים,נהנים מגלישה בישראטאקו,על בסיס קבוע.

קהל הגולשים בישראטאקו,אינו בהכרח צעיר. יש בישראטאקו גם אנשים בני 15 ומעלה,הנהנים מהשירותים הרבים שמציע האתר.

ישראטאקו,הינו ארגון ללא מטרות רווח.

שמירת הערך בויקיפדיה,תעזור לקדם את ישראטאקו,ולהגביר את המודעות לאנימה בארץ.

על החתום,mrg2004.

קידום ישראטאקו והגברת המודעות לאנימה בישראל אינם מטרת ויקיפדיה. חי ◣ 15.10.2007, 17:35 (שיחה)

"קידום ישראטאקו והגברת המודעות לאנימה בישראל אינם מטרת ויקיפדיה" (אני מצטט את חי)[עריכת קוד מקור]

נכון, אך שים לב, מטרת ויקפדייה היא לשמש אנציקלופדייה חופשית באינטרנט, ישראטקו הוא ערך אשר קשור בתחום האנימה.

האתר למעשה יותר מסתם אתר בעל פיצ'רים נחמדים, הוא הקשר של הקהילה הישראלית חובבת האנימה לשאר העולם, האתר מספק חדשות גלובליות בכל הקשור לנושא האנימה, מנגה ותרבות יפן ונגיש לכל דוברי העברית, בישראל ובחו"ל. האתר מספק שירותים יחודיים, הקשורים באנימה מנגה ותרבות יפן בישראל כגון מערכת פורומים משוכללת, סיקורים, כתבות, הפניות (לינקים,) מוזיקה יפנית, מולטמדייה (קליפים), וריכוז גבוהה של קבוצות פאנסאב תחת קורת גג אחת. בנוסף תומך בחנות און ליין הקשורה למוצרי אנימה מנגה ותרבות יפן בישראל. לכן, לשם "ישראטקו" יש ערך גבוהה בכל הקשור לתחום האנימה והמנגה וראוי לפינה באנציקלופדייה חופשית "ויקיפדיה".

ARXD

פירסום קהילת האנימה[עריכת קוד מקור]

ככל שיהיה פרסום רב יותר, כך המודעות לקהילת האוטקו וחובבי האנימה תגדל. הקהילה תוכל להתפתח ולהתעצם. ישראטאקו הוא אתר שמהווה להרבה מחברי הקהילה שבו כבית שני, בו הם מבלים את רוב זמנם ומכירים אנשים חדשים מרחבי הארץ (ואפילו העולם) בעלי תחומי עניין משותפים. דרך האתר נוצרות חברויות אמת. אין זה מספיק כשלעצמו? מלבד זאת, ישראטאקו הוא מקום שבו חובבי האנימה בארץ ובעולם מוצאים את מבוקשם. האתר מכיל פרקי אנימה מתורגמים, אותם לא תמיד ניתן למצוא בקלות, ניתן לשמוע שירים ביפנית בקלות רבה, להתעדכן בחדשות האנימה ולהינות ממגוון של קבצי מולטימדיה ועוד שלל אופציות. ישראטאקו התפתח רבות מאז היום בו הוא נולד לראשונה. מהרגע בו הוא נוצר על ידי שני אנשים, הוא גדל והתפתח למערכת גדולה ומסועפת וקהילתו מונה מאות חברים! האם אין זה מספיק כדי לפרסם את האתר ולתרום להתפתחותו?

TOMCHA

אני שמח לראות היענות, ותודה על התמיכה. אבל..[עריכת קוד מקור]

כל זה לא עוזר אם אתם לא חותמים את שם המשתמש שלכם, אני לא נהנה בדיוק להוכיח שאני זה לא אתם.

ולוויקיפדים - אני מקווה שהטענות כאן הובהרו לשיפור המצב של הערך. כפי שנאמר, לא מדובר בקצמר והרזומה של הפורטל לא דל בכלל והוכר על-ידי גופים כמו YNET ואתרים מחו"ל (ואף קיבלנו הזמנה רשמית כעיתונאים לכנסים ביפן). אז נכון, לא מצאנו משתמש בעד אפשרות הצבעה שיכול להגיב לטובת הערך. אין זה אומר שזו סיבה להסירו או להעמידו להצבעת הסרה.

נ.ב - המשתמש נינצ'ה אינו מספיק? --Ram Kaits 21:31, 15 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

זה חסר חשיבות כי אתם לא חלק מהקהילה[עריכת קוד מקור]

ישראטאקו הינו אתר האנימה הגדול ביותר בישראל המשרת את המשתמשים בו ופותחת בפניהם עולמות חדשים. האתר הוא אתר מפורס ומוכר אשר הוכר גם הוא על ידי אתרים כמו ynet (כמו שנכתב בערך עצמו), ולא פעם אחת! חובבי אנימה רבים ("אוטקו") מוצאים מענה לשאלותיהם בין העמודים הרבים אשר מכסים כל נושא ונושא בתחום האנימה ואף נותן מקום להתבטא בפורומים הרבים. אוטקואים רואים באתר הזה כאתר חשוב ומרכזי בקהילת האנימה הישראלית (אשר מבוססת ברובה על פורומים ואתרי אינטרנט) מכיוון שהוא מספק את כל הצרכים שהם צריכים. קבוצות תרגום רבות פועלות תחת חסות האתר הזה אשר פותח את שעריו בפני כל קבוצה וקבוצה ללא כל הפליה, ותוך מתן שיוויון מלא ומתן חופשיות מלאה בניהול האתרים הפרטיים של הקבוצות.

על כן, אם היית חלק מקהילת האנימה ככל הנראה היה לך יותר קל להכיר בחשיבותו של האתר! אני לא מתפלאה שאתה לא מבין, זה טבעי לגמרי-ביצוע העבודה כדי לשמור על שיוויון, הגנה על זכויות יוצרים ולהפך את ויקיפדיה לאינציקלופדיה רצינית. אני אפילו חושבת שהפקפוק הזה והעלאת סימני השאלה הם לגמרי לגיטימים ואף מבורכים. אני שמחה שלא פסלת ישירות את הקטע ושאלת, והנה מגיעות לך התשובות: ישראטאקו הוא אתר חשוב ומכרזי לקהילת האנימה ואין אתר המשתווה לו בגודלו ובכמות המידע המוצעת בו. אני מקווה שתבין את חשיבותו של האתר ותאשר את קיום הערך.

הרשה לי להבטיח לך, עם הזמן יגדל הערך ואף יכיל בתוכו מידע רב יותר על האתר וצורת פעילותו. אז תוכל להבין עד כמה הוא באמת חשוב.

המשך יום נעים, יעל (spinel(

להשאיר את ישראטאקו![עריכת קוד מקור]

אנימה ומנגה אינן דבר מפורסם בארץ ומשום כך לפרסם זאת בויקיפדיה יכול לעזור מאוד בהגברת המודעות של אנשים לגבי זה שדבר כזה באמת קיים, ואן אתר שמתאים לזה מאתר ישראטאקו. אני בטוחה שכעת כאשר יש ערך של ישראטאקו פה בויקיפדיה מספר צופי האנימה או קוראי המנגה בארץ יגדל עד מאוד. לטעמי כדאי גם להוסיף ערך נפרד שנקרא "אנימה ומנגה".

על החתום shirtsipory.

כבר יש ערכים לאנימה ומאנגה. --Ram Kaits 22:22, 15 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

עריכה של spinel: אז מה אם יש ערכים של אנימה ומנגה? איפה יוכלו אוהבי האנימה לקבל את התשובות שלהם אם הם לא יוכלו לפנות לאתר כלשהו. ברגע שיש מולם ערך של אתר אנימה פתאום הם יכולים לדעת איפה לקבל תשובות שהערכים שנכתבו בויקיפדיה לא נותנים להם.

לעניות דעתי[עריכת קוד מקור]

האתר מהווה אבן דרך חשובה בהתפתחות של קהילת אוהבי האנימה והמנגה בישראל, ובעיקר משום כך ראוי שיהיה לו תיעוד. מדוע לא? האתר הוא לחלוטין ללא מטרות רווח, ויזם הרבה פרויקטים גדולים וחיוביים. הוא עומד במרכז העשיה כיום בכל הקשור בקהילה, וזה קרדיט שקשה לקחת ממנו. אני אישית לא מצאתי אף אתר עם נפח תכנים כמו ישראטאקו בנושא אנימה ומנגה, אפילו לא בחו"ל!

די[עריכת קוד מקור]

אין צורך שכל אחד מחברי האתר יכתוב פה שלדעתו הערך צריך להשאר, העניין כבר הובהר והערך מועמד להצבעת מחיקה. ‏pacman - שיחה 23:50, 15 באוקטובר 2007 (IST)תגובה

תרבות עולם האנימה מנגה של ישראטאקו[עריכת קוד מקור]

"ישראטאקו – אתר ישראלי-קהילתי שמספק חדשות אודות סדרות ודמויות, כתבות מדריך, ביקורות, מילון מונחים וגלריות תמונות ועוד. האתר הוא תשתית לפעילות של קהילה דמוית רשת חברתית, שמאפשרת לחבריה להציג גלריות פרטיות מיצירותיהם או תמונות נדירות שהשיגו, וגם מטפחת קשרי חברה באמצעות קיום מפגשים וכינוסים. בצוות שמנהל את האתר נמנים חברים בני 14 וגם בני 25".(מתוך YNET). אתר ישראלי משובח שמועבר בו מידע עדכני בכל מי ומה בנושא האנימה מנגה וקולנוע מבוסס live action. נכון לציין שיש באתר תשתית פורומים מצויינת ומרתקת בכל הנושאים הנדרשים, ולאחרונה אפילו נפתחה חנות און ליין של מוצרי אספנות. הצוות מיומן ומנוהל כמופת ומטפל בכל בעיה נדרשת באתר,אם יאשראטקו היתה מסעדה הייתי נותן לה 5 כוכבים. נכון להיום אני מוצא אותי משוטט באתר ועוקב אחר כל דבר שמתרחש שם בתדירות גבוהה מאוד. האתר אינו מעודד אלימות וחשיפה למיניות אז כך שכל ההורים יכולים להיות רגועים ולתת לילדיהם לשוטט באתר כרצונם. האתר דוגל בחדשות מסביב לעולם ועידכונים שוטפים על אירועים שקשורים במנגה אנימה.

לסיכון הייתי רוצה שכל ילדי ובני ישראל כאחד לבוא לאתר ולהנות ממנה משובחת של תרבות שהגיע גם לישראל ותשאר במקום שניתן לה. יאשראטקו פורטל האנימה מנגה הבמוביל בתחומו בארץ נקודה.

נכתב ע"י FLAFY BLOND