שיחה:M.E.S.S

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת Ritai בנושא ערך מוזר ומשעשע

ערך מוזר ומשעשע[עריכת קוד מקור]

3 פעמים מציין הכותב (ככל הנראה העורך sonic robo blast2) שהיו ללהקה בעיות בעמדת הסולן והמתופף. נראה שבעיות אלו מדירות שינה מעיניו.
לעיתים קריאת הערך שקולה למסע מפותל בין דמויות ולהקות שכולן מהשוליים של השוליים של האינדי, להקות שאפילו מועדון "הצימר" היה שוקל פעמיים אם להכניס בין דלתותיו הרעועות.
אביא פה שתי פסקאות מתחילת הערך על מנת להביע את התפעלותי:
" רפי שיתף בעבר פעולה עם נתי אורנן, הידוע כיוצר מופע החיים של גוטל בוטל ובעבר חבר בלהקות הרוק "סדום" ו"ליצני החשק של ברלין". רותם, במקביל לעבודתו בלהקה, פיתח קריירה מוזיקלית גם באמסטרדם לצד מוזיקאים ישראלים נוספים שביניהם הזמרת הדס חינקיס, הידועה בשם הבמה "Her Highness" וגיטריסט להקת "פייסטר גונץ" המיתולוגית תום טללים. כאמור, ללהקה היו בעיות בעמדות הסולן והמתופף. תחילה הופיעו עם סולנית אנרגיה חולנית ענאל יונס, אך זו פרשה כדי להתמקד בתפקידה כבאסיסטית להקת "ניתקס" של ניתאי גבירץ (הידוע בזכות תפקידו בסרט "כנפיים שבורות"). אחריה החליפה עירד עתיר, שלימים יתפרסם בשם הבמה "השרוט", אך גם הוא פרש, ומשלא מצאו מחליף נאלץ רותם לקחת על עצמו את התפקיד. עם הפיכתו של רותם לסולן פרש יעקבי המתופף מהלהקה והחליפו רודי ברזין, שתופף אז באנרגיה חולנית."

אגב, דווקא ללהקת אנרגיה יש חולנית יש ערך בויקיפדיה - אוסיף אליו קישור. טעות שלי- יש קישור במופע הראשון של הלהקה
עוד כמה פנינים מהערך:
"מיכל אמדורסקי ולאון שניידרובסקי (מקום חמישי בעונה הראשונה של "האח הגדול") אף אירחו את הלהקה באולפן השקוף של ערוץ 24, שם התחוללה פרובוקציה קטנה כאשר רפי פרח הכה עם הגיטרה שלו בתופים של עודד "גוצי" עידן ונשכב על הרצפה, ועידן בתורו הפיל חלק ממערכת התופים של האולפן."
"עטיפת האלבום כוללת ורסיה של סמל הלהקה שאינו מיועדת לבעלי הלב החלש. בורסיה זו, האחות מוצגת כשהיא מקיאה לכל מקום עם בטן מבותרת שמתוכה יוצאים שרירים, ורידים ועורקים חתוכים ונעוצי סכינים ומחטים". [הכותב מזכיר את הסמל של הלהקה על הורסיות השונות שלו עוד כמה פעמים בערך]

היום בלילה אולי אחלום על על להקת פייסטר גונץ המיתולוגית, ועל "עלילותיו של "מר ארור" (הכוונה לרותם פרח), הנתקע בדרך ללא סמים ומנסה לעשות רעש.".--Ritai - שיחה 20:23, 29 באפריל 2021 (IDT)תגובה