שיחה:Memory III

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 15 שנים מאת איש המרק בנושא מי שמע מי ראה?

רק אני חושבת שהערך ממש לא ראוי? יש לכתוב ערך על משחק זיכרון באופן כללי, ולא על איזושהי גירסה עתיקת יומין של משחק מחשב שהיתה למישבו במחשב האישי שלו לפני 15 שנה. F


נווו מה אתם עושים צחוק ערך צריך לתרום לידע כללי. לפי דעתי צריך או לשנות אותו לגמרי או פשוט למחוק אותו (אני מסכים עם f). אורן מירון


לפסטרן, אפרת וכל השאר.

מדובר במשחק הפופולארי ביותר בדוס לכל מי שלא היה מוניטור צבעוני (למי היה?). זה חלק מההיסטוריה של המחשוב ותחילת ההיסטריה של משחקי המחשוב. זה ערך שקשור לתרבות, למשחק, להיסטוריה, למה שתבחר. אי אפשר שתהיה אנציקלופדיה ללא הערך הזה – המשחק הראשון ששיגע את העולם. כמו ברשימה של משחקי ילדים שפתחתי עם הסבר שמדובר במשחקים נכחדים, כך חשוב להעביר מידע זה לדורות הבאים, שידעו שמה שיש היום ומה שיהיה בעתיד, התחיל ממשחקי טקסט פשוטים, ושהעולם היה מכור אליהם לא פחות ממה שהוא מכור היום למשחקי מחשב צבעוניים ורעשניים.

מה זה? האם אני כותב ערך כי מתחשק לי? למי שמבקש הסברים יש דף שיחה. שינמק את טענותיו ונברר מה הוא רוצה. לא זורקים ישר ערך לשיחת מחיקה. אם אלה הנהלים, אזי אני מבטל אותם כעת. קודם כל דנים בדף השיחה, ואז רואים לאן הולכים פני הדברים. בשום אופן, לא דנים ערך מלא בענייני מחיקה, לפני שמשמיעים טענות בדף שיחה. כאמור, אם יש נהלים שסותרים את מה שאמרתי, הם מבוטלים כעת.

דיברתם על נושא מפעילי המערכת. אחד הדברים שמפעיל מערכת צריך לשקול אם למאמר מסוים יש ערך או שאינו. אני שמח שאפרת התקבלה להיות חלק מהמפעילים, אבל מעט הגינות כלפי מפעילי המערכת הוותיקים ביותר כיום בויקיפדיה לא יזיק. עם כל הכבוד שאני רוחש לה, בוא נאמר שראייתי היא מעט רחבה יותר.

וכמו כן, אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית, בן הטבע 08:25, 26 ספט' 2004 (UTC)

אני מבקש שתחדל להוריד את התבנית. אין אפשרות לדון כל פעם מחדש בנהלים. אף אחד לא מוחק שום דבר הערך עלה לדיון זה הכל. אתה מוזמן להביע את עמדתך בדף הרלוונטי. הערך כפי שהוא כעת אכן בעיתי טיפה. אולי ניתן להעבירו מקום ל-"משחק זיכרון במחשב" או משהו דומה. בכל אופן אל תתנהג כמו רודן. זה לא יפה. גילגמש 08:30, 26 ספט' 2004 (UTC)

אני רק מבצע שיפורים בערך שחיברתי. מותר לי? בן הטבע 08:34, 26 ספט' 2004 (UTC)


יש פה בעיה מהותית שלא לקחתם אותה בחשבון, אולי משום אי בקיאות בלוגיקה? אי אפשר לומר: איננו זקוקים לערך על קלינטון ולעומת זאת כן זקוקים לערך אודות בוש. שניהם פה בזכות היותם נשיאי ארצות הברית בהיסטוריה. כך שאי אפשר למחוק ערך אודות משחק מחשב אחד ולהשאיר ערך אחר באותה קטגוריה.

וכמו כן, אני מבקש לשנות את ויליאם לו'יליאם כפי שיש לאיית, בן הטבע 09:50, 26 ספט' 2004 (UTC)

אכן, מסכים אבל זה אומר דבר נוסף - שעכשיו צריך להוסיף עוד פלוס מינוס 10-20 משחקי דוס ישנים כדי שלערך זה יהיה לגיטימיות קיום. :) GNU 09:53, 26 ספט' 2004 (UTC)

פאקמן זה דוס. בכל אופן אצלי. וכולם משחקי מחשב. בן הטבע 09:55, 26 ספט' 2004 (UTC)

אם הבנתי נכון[עריכת קוד מקור]

אם הבנתי נכון, וזה אם גדול למדי, מדובר בגרסה ממוחשבת לבול פגיעה. אם כך הוא, צריך לשכתב את הערך שיבהיר זאת, כולל קישור למקור הלא ממוחשב (ותוך כדי איזכור שזה רק גרסה אחת ממאות אם לא אלפי גרסאות ממוחשבות לאותו משחק, שמלבד השפעתו על אחד הכותבים לא שונה משאר הגרסאות). אם לא הבנתי נכון, צריך לשכתב את הערך שגם מי שלא זכה לשחק במשחק הכל כך משמעותי (?) הזה יבין על מה מדובר, לשכתב. יפתח 11:16, 31 מאי 2005 (UTC)

מי שמע מי ראה?[עריכת קוד מקור]

יגעתי ולא מצאתי במרשתת כל עדות לקיומו של משחק בשם זה, הערך גם אינו מציין שום פרטים מזהים על המשחק, יוצרו, הפלטפורמה לה יועד, שנת פיתוחו וכו' בנוסף טוען הערך כי משחק זה הוא "אחד המשחקים הראשונים שפותחו" טענה הדורשת סימוכין. בכל מקרה, לדעתי ללא עדות חיצונית (למעט הדיסקט שאיבד בן הטבע) הרי שיש למחוק ערך זה. בברכה, --איש המרק - שיחה 14:20, 7 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה