שיחה:Peace Sells... But Who's Buying?

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

כותרת הערך - בעיות פיסוק[עריכת קוד מקור]

בכותרת הערך הזה כמו בערכים אחרים (למשל, אלבומים אחרים של מגאדת' כגון Killing Is My Business... And Business Is Good!) ישנו בסוף המשפט סימן פיסוק. הבילבול עם כתיבה מימין לשמאל בשילוב עם משפטים באנגלית שמסתיימים בסימן פיסוק כלשהו גורם לסימן להצמד אל תחילת המשפט. שימו לב שכאשר אחרי שם האלבום מופיעות אותיות בעיברית, הסימן קופץ למקומו, מה שמצביע שגם אם חזותית הסימן לא נמצא במקומו, טכנית הוא כן. נכון שניתן לפתור בעיה זו בעזרת כמה וכמה שיטות, אבל התוצאה הסופית היא שכותרת הערך כתובה "לא נכון". ואם חשבתם שזה הסוף, אזי טעיתם- באם תיקנתי וגרמתי לסימן הפיסוק המדובר להופיע במקום הראוי לו, בתבנית:אלבום הסימן מחליט "להשתגע" ולהצמד דווקא אל סוף המשפט הראשון (שהרי בתבנית:אלבום שם האלבום מחולק בצורה אוטומטית לכמה שורות.) ברצוני לשאול: כיצד נהוג לפעול במקרה כזה? האם נכנעים לבעיה? האם ישנו פיתרון אסתטי לבעיה? האם יוצרים הפניות אל הערך?

בעיה נוספת היא בעיית הפיסוק באמצע הערך: Peace Sells... But Who's Buying? מכיל "..." (שלוש נקודות) באמצע המשפט, וזו היא צורת הכתיב המקורית אשר מופיעה על גבי האלבום. הבעיה מתעוררת כאשר ישנם אנשים אשר כותבים את ערך האלבום בצורה שונה. טעות נפוצה היא השימוש ב"," (פסיק) במקום בשלוש נקודות, וניתן לראות שימוש כזה בפסקה ויקיפדיה:מתקפת איכות/אלבומי מוזיקה#אלבומי מטאל, תקציר. ראו גם פוליטיקה במטאל. גם השימוש או יותר נכון אי השימוש ב" " (רווח) די שכיח. ושוב, נשאלת השאלה: מה עושים במצב כזה? האם יוצרים דף הפניה? האם עורכים את הטעות?

בברכה,Shebo 18:36, 30 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]

את בעיית סימני הפיסוק שמתהפכים בתוך הערך אפשר לפתור בעזרת ‎ כמו שעשית ברשימת השירים. בעזרה:דו-כיווניות יש הסברים נוספים. את שם הערך אפשר לתקן בעזרת התבנית {{שם שגוי}}. בקשר לכתיבת השם בערכים אחרים - אם יש סיכוי סביר שמישהו יחפש את הערך בשם אחר כדאי ליצור הפניה. אני לא חושב שזה המקרה בערך הזה, ולכן אפשר לתקן את המופעים הלא נכונים שאתה רואה (ונראה לי שעלית על היחיד שיש). ‏אלוןשיחה 21:50, 30 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]
תודה רבה על המענה הברור, ובאמת את בתבנית "שם שגוי" לא יצא לי להתקל לפני, היא נשמעת מאוד מועילה.
אבל במקום להתחיל להתעסק עם כל העניין הזה, אני לא צריך, כי אתה כבר תיקנת וסידרת את כל העניינים! אני מודה לך בשם ועד העובדים ורוח הקודש, אני יכול עכשיו ללכת לישון בלב שקט. יום מצויין, Shebo 08:15, 31 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 12:05, 3 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בPeace Sells... But Who's Buying? שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 11:23, 18 באוקטובר 2022 (IDT)[תגובה]