שיחה:Sub6

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שלום, שמי שרון. עשיתי כמיטב יכולתי...אשמח לקבל הערות לגבי הדף כדי להוריד את הודעת העריכה. תודה

לא אני שמתי את הודעת השכתוב, אבל אני מסכים איתה לחלוטין. ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולא עתון או אגודת מעריצים. תאור הרכב שקם רק ב-2001 כ"סגנון ייחודי אשר צבר מעריצים רבים ברחבי העולם, והשפיע על אמנים ותקליטנים רבים" הכתרת ההרכב כ"מצליח" או המשפטים " יצר אווירה שלא הייתה קיימת קודם לכן במוסיקת הטראנס הפסיכדלי, וסלל דרך לאמנים רבים מהתחום לשימוש בקולות" ו"ומיצב את סאבסיקס כאחד ההרכבים המובילים בסצינת הטראנס העולמית. " יכולים להיכתב רק אם יש מקור חיצוני מוסמך (כלומר אתר של מוזיקה רציני למשל) שבו יש הסכמה למשפטים סופר בומבסטיים אלו. אני מציע שתעבור (תעברי?) על הערך ותוריד את כל הסופרלטיבים ותתמקד בעובדות בלבד. גם שם דרוש מקור לפעמים, כך למשל בטענה ש"כשהמופע של סאבסיקס הוא המופע המרכזי". הערה נוספת לגבי השפה. תקליטים לא משחררים אלא מוציאים לאור (זה אנגלוז מיותר), כנ"ל השימוש החוזר במילה סצינה. אביהושיחה 06:47, 29 במאי 2008 (IDT)[תגובה]

שלום אביהו ותודה על העזרה! הייתי זקוקה להערות...התייחסתי לכל מה שכתבת, השמטתי משפטים והוספתי קישורים וציטוטים מאתרי מוסיקה(בדקתי, יש המון, אך שני מקורות מהימנים, ישראלי ואמריקאי מספיקים לדעתי).כמו כן הוספתי ביקורת שנמתחה על ההרכב בפורומים של מוסיקת טראנס כדי ליצור איזון.כתבתי שההרכב יצר סגנון חדש במסגרת ז'אנר הטראנס ולא במוסיקה בכלל - זהו הבדל משמעותי. השמטתי את המשפט "סגנון ייחודי אשר צבר מעריצים רבים ברחבי העולם, והשפיע על אמנים ותקליטנים רבים" למרות שזוהי עובדה מוגמרת הידועה לכל מאזיני ואמני הז'אנר. אין כל משמעות לכך שההרכב קיים רק מ 2001 מכיוון שסגנון הטראנס על כל סוגיו קיים פחות מ 20 שנה והוא עדיין מתפתח. התייחסתי גם להערתך על האינגלוז המיותר ועל המילה סצינה(הושמטה כליל). כמו-כן ערכתי בדיקה מקיפה, תיקנתי פרטים(ההרכב פעיל מ99 ולא מ2001) והוספתי פרטים על הופעות והתפתחויות אחרונות. אשמח לקבל עוד הערות אם יש.תודה.

שלום שרון,
יפה, אבל יש עוד הרבה מה לעשות. כאשר את מצטט מקור במקום לתת את התאריך בו הופיע הכתבה תני קישור אל האתר בו מופיע הציטוט. קישור יכול להופיע ככתובת האתר בין סוגריים מרובעים. עדיין יש אנגלוז מיותר שימוש חוזר במילה טראקים (אני מניח שהכוונה לקטע בתקליט?) ובמונח לייבל במקום חברת תקליטים. שימי לב שבין סוגר פותח לטקסט חייב להיות מרווח. אני הוספתי כזה במשפט הפותח (אחרי שמות האחים) ואת משום מה מחקת אותו. אני מאוד ממליץ לקרוא ערכים אחרים על מנת להבין איך כותבים ערכים בוויקיפדיה. אביהושיחה 19:04, 29 במאי 2008 (IDT)[תגובה]


קישור שבור[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 19:23, 4 במאי 2013 (IDT)[תגובה]


קישור שבור 2[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 21:40, 15 במאי 2013 (IDT)[תגובה]