שיחת ויקיפדיה:מפגשים/יומולדת שנה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

סיכום המפגש[עריכת קוד מקור]

העלתי סיכום של המפגש אתמול (חמישי) לאתר שלי. ואם כבר אני פה, שאלת OT- בדקתי במקרה איך נראה האתר עם אקספלורר תחת חלונות 2000 (בתוך Virtual PC על המק שלי), ושמתי לב שהוא משבש שני דברים:

  • הוא מציג את הטקסט בשורת הכותרת הפוך.
  • הוא מזיז את ה־DIV עם המידע על הספר שלי (אבל לא את הטקסט) למיקום לא נכון.

שני הדברים עובדים נהדר עם כל הדפדפנים האחרים בהם בדקתי (אופרה, מוזילה, ספארי, אומני). אני קצת חלודה עם אקספלורר- אם יש למישהו הצעה לתיקון אשמח לשמוע על כך בדף השיחה שלי. Xslf 01:02, 23 יולי 2004 (UTC)

סיכום מעניין ואינטיליגנטי, מזווית רחבה. גם אני הייתי שם ואין לי מילה להוסיף (וזה משפט שצריך לשמור כי זה בדרך כלל לא קורה לי) אלמוג 03:39, 23 יולי 2004 (UTC)

יצרתי דף תמונות מהמפגש עם התמונות שאני וOferw צילמנו. עכשיו חסרות רק כתוביות לתמונות. Xslf 09:33, 23 יולי 2004 (UTC)


בנוגע לאתר שלך. עברתי קצת על הקוד שלו ויש לי כמה הערות:
1) קוד הג'אווה סקריפט בהתחלה מסודר בצורה מבולגנת מאד. כדאי מאד לסדר אותו (לדוגמא אחרי כל סימן ; אמורה לבוא שורה חדשה). אני לא מכיר את הרקע התכנותי שלך אבל אני מניח שתוכלי להסתדר עם זה. מקסימום אני מוכן לעזור עם זה.
2) יש לך חוסר קונסיסטניות מסוימת בכל הקשור ל ALIGN=RIGHT. בחלק מהDIVים זה מופיע , בחלק לא. כיוון ששמתי לב שכל הבלוג מאורגן בצורה כזו לכן כדאי להגדיר בDIV הראשי של הBODY שמדובר בALIGN=RIGHT.
3) אם אני לא טועה, טאג הBR הוא ללא הבאקסלאש. בכל אופן ככה זה בHTML, לא יודע אם זה זהה בXML.
בנוגע לבעיות התצוגה בIE. אני לא ממש יודע מאיפה נובעת הבעיה אבל יש לי מחשבה שמדובר בהגדרה - position:absolute; בCONTENT בCSS שלך. נסי להוריד את ההגדרה הזו ולראות אם זה משפר את התצוגה. אם כן, אז אפשר לעשות שני CSSים ששונים רק בשורה הזו ולכתוב סקריפט שיבדוק איזה דפדפן זה - אם אקספלורר אז ישתמש בCSS המיוחד ואם לא, להשתמש בCSS הרגיל. GNU
ב-xhtml תג ה-br מכיל בתוכו סגירה. מה שמעצבן הוא, שהדף עובר ולידציה. לבלוג אין div ראשי, והגדרת כיווניות ימין שמאל לגוף משבש את ה-layout. בנתיים סידרתי חלקית את הבעייה, אבל אקספלורר עדיין שונא את הדף (שכאמור, עובר ולידציה). אין לי כוונה ליצור גירסאות שונות עבור דפדפנים שונים או סקריפטים לזיהוי הדפדפן, כך שבנתיים אני אחייה עם זה (רוב המבקרים באתר שלי אינם משתמשים באקספלורר בכל מקרה), אלא אם מישהו יציע דרך טובה לגרום לאקספלורר להבין CSS... Xslf 12:55, 25 יולי 2004 (UTC)
מוזר, כשהרצתי את הדף של בולידייטור של W3 התגלו שגיאות רבות אם כי לפי מבט בדף שלך הוא נראה סטנדרטי ומאורגן היטב (פרט לקטע של הJS). כיוון שהדף שלך בסדר אני ממליץ לך לא להלחם עם האקספלורר, ולתת למשתמשים שעדיין גולשים בדפדפן פרימיטיבי זה לסבול. אני מתאר לעצמי שאתרך שמעודד קוד פתוח ותוכנות חופשיות לא צריך לעודד משתמשים של קוד סגור. בתור אחד שניהל אתר בעברו אני יודע כמה הדפדפן הזה יכול להיות מייאש, במיוחד אם האתר מכיל יותר מסתם תמונות או טקסטים. GNU
מערכת ה־CMS של האתר דוחפת לשם לפעמים קוד לא לגמרי תקני. אחד הדברים שעשיתי היה לנקות את הקוד, ולתקן (עוד) מקום שגרם לו לדחוף לאתר קוד לא תקני. מתישהו באמת אצטרך לשדרג את המערכת לגירסה החדשה, שאמורה להיות 100% תקנית. בנתיים, אני משאירה את הדף כמות שהוא. אין לי כאן אקספלורר (אין לי גישה למערכת הפעלה של חלונות), והדף תקני וקריא גם באקספלורר, אז ככה זה ישאר. בכל מקרה תודה :-) Xslf 15:20, 25 יולי 2004 (UTC)